Podstawowe informacje
Nawet ci, którzy żyją bez kajdan, wciąż są skrępowani strachem, tradycją czy honorem. Niewolnicy marzą o wolności, ale ja przekonałem się, że ludzie wolni marzą o niej jeszcze bardziej.
Fenris był niewolnikiem i osobistym ochroniarzem tevinterskiego magistra Danariusa. Kilka lat temu udało mu się zbiec z niewoli. Rzadko wspomina o swojej przeszłości; mówi tylko, że przybył do Kirkwall z Tantervale na północy. Znaki na jego skórze podobne są do zaklętych run. Wzory te, wykonane przy pomocy tuszu i lyrium, napełniają jego ciało mocą, której nawet on sam do końca nie rozumie. Proces, w którym je otrzymał, był bolesny; Fenris wciąż walczy ze wspomnieniem tego cierpienia. Mimo to, znaki zwiększają umiejętności bojowe Fenrisa i przemieniły go w wyjątkowego, budzącego lęk wojownika.
Klasa: wojownik (broń dwuręczna).
Ulepszenia pancerza:
- Łuski z lyrium - do nabycia u "podejrzanego kupca" w dokach (Akt II).
- Tevinterski symbol duchowy - do kupienia w "Szatach Jean-Luka" na bazarze w Górnym Mieście (Akt II).
- Wzmocnione paski - znajdziesz je w kufrze w kryjówce łowców niewolników podczas zadania Gorzkie lekarstwo (Akt II).
- Zaklęta żywica - znajdziesz ją przy truchle wielkiego smoka, którego musisz zabić w ramach zadania Rzeź w kopalni (Akt III).
Zadania
Akt I
Akt II
- Fenris: Księga Shartana
- Gorzkie lekarstwo
- Kwestionowanie wiary (Fenris)
- Nocne koszmary Fenrisa
- Porozmawiaj z Fenrisem
Akt III
Uwagi
Jeśli poszukujesz dobrego, ofensywnego wojownika, to dobrze trafiłeś - Fenris jest najlepszą, a od Aktu II jedyną opcją w tym wypadku. Jego wygląd oraz dosyć radykalne poglądy co do miejsca magów na świecie mogą odpychać od wyboru tej postaci, niemniej jednego nie można mu zarzucić - skuteczności.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!