Poniższe zestawienie przedstawia progres talentów, które są dostępne tylko dla wskazanej specjalizacji postaci.
Agent • Bastion • Komandos • Medyk • Nemezis • Żołnierz uderzeniowy
Agent
Opis: Agenci są mistrzami w manipulowaniu otoczeniem i wykorzystywaniu go do własnych celów. Ulokowanie punktów w tej specjalizacji zmniejsza czas ładowania wszystkich ataków technologicznych oraz ulepsza umiejętności Sabotaż i Przeciążenie. Wszystkie sześć poprzednich stopni zostają zachowane.
Dostępne dla klas: Inżynier, Szpieg
Stopień | Czas ładowania wszystkich ofensywnych zdolności technologicznych | Inne |
7 | -4% | - |
8 | -6% | - |
9 | -8% | Zwiększa promień działania Przeciążenia o 2 metry, obrażenia od wybuchów o 50, obrażenia zadawane tarczom o 200 i wrażliwość wroga na obrażenia o 5%. |
10 | -10% | - |
11 | -12% | - |
12 | -14% | Zwiększa promień działania Sabotażu o 2 metry, obrażenia od wybuchów o 50, dodatkowe obrażenia palące o 1 na sekundę przez 5 sekund. |
Bastion
Opis: Bastion używa biotyki głownie do obrony i unieruchamiania przeciwników. Ulokowanie punktów w tej specjalizacji zmniejsza czas ładowania zdolności biotycznych i ulepsza talenty Bariera i Zastój. Wszystkie sześć poprzednich stopni zostają zachowane.
Dostępne dla klas: Adept, Strażnik
Stopień | Czas ładowania wszystkich zdolności biotycznych | Inne |
7 | -4% | - |
8 | -6% | - |
9 | -8% | Zwiększa siłę i wytrzymałość tarcz o 25% oraz ich regenerację i 40 jednostek/sekundę. |
10 | -10% | - |
11 | -12% | - |
12 | -14% | Przeciwnicy unieruchomieni za pomocą Zastoju mogą otrzymywać obrażenia. |
Komandos
Opis: Komandosi specjalizują się w precyzyjnych i zabójczych atakach na których polegają bardziej niż na brutalnej sile. Ulokowanie punktów w tej specjalizacji zwiększa obrażenia zadawane za pomocą wszystkich broni oraz ulepsza umiejętności Jedność, Strzelec Wyborowy i Zabójstwo. Wszystkie sześć poprzednich stopni zostają zachowane.
Dostępne dla klas: Szpieg, Żołnierz
Stopień | Obrażenia od wszystkich broni | Inne |
7 | +6% | - |
8 | +9% | - |
9 | +12% | Zmniejsza czas ładowania Niewrażliwości o 25%. |
10 | +15% | - |
11 | +18% | - |
12 | +21% | Zmniejsza czas ładowania Zabójstwa i Strzelca wyborowego o 25%. |
Medyk
Opis: Medycy łączą zdolności technologiczne z leczeniem, by wzmocnić efektywność całego oddziału. Ulokowanie punktów w tej specjalizacji skraca czas ładowania zdolności medycznych, ulepsza Pierwszą Pomoc i Porażenie Nerwowe. Wszystkie sześć poprzednich stopni zostają zachowane.
Dostępne dla klas: Inżynier, Strażnik
Stopień | Czas ładowania Pierwszej pomocy i Porażenia nerwowego | Inne |
7 | -6% | - |
8 | -9% | - |
9 | -12% | Wydłuża czas działania Porażenia nerwowego o 25% i zwiększa obrażenia toksyczne o 40 |
10 | -15% | - |
11 | -18% | - |
12 | -21% | Pierwsza pomoc przywraca dodatkowo 80 punktów żywotności i pzowala przywracać do życia poległych członków oddziału przy pomocy medi-żelu. |
Nemezis
Opis: Nemezis jest biotykiem, który używa swoich zdolności do osłabiania i atakowania przeciwników. Ulokowanie punktów w tej specjalizacji zwiększa obrażenia biotyczne i czas trwa ataków biotycznych oraz ulepsza talenty Podniesienie i Odkształcenie. Wszystkie sześć poprzednich stopni zostają zachowane.
Dostępne dla klas: Adept, Szturmowiec
Stopień | Obrażenia i czas trwania ataków biotycznych | Inne |
7 | +4% | - |
8 | +6% | - |
9 | +8% | Zwiększa promień działania Odkształcenia o 2 metry i obrażenia o 25% na sekundę. |
10 | +10% | - |
11 | +12% | - |
12 | +14% | Zwiększa promień działania Podniesienia o 4 metry. |
Żołnierz uderzeniowy
Opis: Żołnierze Uderzeniowi są doskonale wyszkolonymi maszynami do zabijania, swoimi zdolnościami wyróżniają się na polu bitwy. Ulokowanie punktów w tej specjalizacji zwiększa obrażenia i zdrowie oraz ulepsza umiejętność Niewrażliwość dla żołnierzy, talent Bariera dla szturmowców i talent Przepływ adrenaliny dla obydwu klas. Wszystkie sześć poprzednich stopni zostają zachowane.
Dostępne dla klas: Szturmowiec, Żołnierz
Stopień | Zdrowie | Ochrona przed obrażeniami | Inne |
7 | +4% | +6% | - |
8 | +6% | +8% | - |
9 | +8% | +10% | Zmniejsza czas ładowania Bariery lub Niewrażliwości o 25%. |
10 | +10% | +12% | - |
11 | +12% | +14% | - |
12 | +14% | +16% | Zmniejsza czas ładowania Przepływ adrenaliny o 25%. |
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!