Agent
Agenci zajmują się zdobywaniem wiadomości i dezinformacją przeciwnika. Oprócz szkolenia w dziedzinach typowo złodziejskich są także mistrzami samoobrony. Dobry agent jest cichy, przebiegły i samowystarczalny.
Główne cechy: Osobowość, Zwinność.
Umiejętności główne: Retoryka, Skradanie, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze.
Umiejętności dodatkowe: Handel, Przywołanie, Tarcza, Bez Zbroi, Iluzje.
Akrobata
Akrobaci to zwyczajowe, łagodne określenie dla grupy wysportowanych włamywaczy, którzy potrafią dostać się w miejsca nieosiągalne dla zwykłych złodziei. Jak wszyscy rabusie polegają w znacznej mierze na zwinności i niewykrywalności.
Główne cechy: Zwinność, Kondycja.
Umiejętności główne: Akrobatyka, Atletyka, Celność, Skradanie, Bez Zbroi.
Umiejętności dodatkowe: Retoryka, Przemiana, Włócznia, Walka Wręcz, Lekki Pancerz.
Bard
Bardowie to wędrowni śpiewacy i gawędziarze. Choć bitwy traktują zwykle jako źródło inspiracji dla swych pieśni, wędrowny poeta musi także władać mieczem, jeśli nie chce zakończyć żywota w żołądku napotkanych na szlaku bestii.
Główne cechy: Osobowość, Inteligencja.
Umiejętności główne: Retoryka, Akrobatyka, Alchemia, Długie Ostrze, Tarcza.
Umiejętności dodatkowe: Handel, Iluzje, Średni Pancerz, Zaklinanie, Zabezpieczenia.
Mnich
Mnisi to specjaliści od walki bez użycia broni i pancerza. Dzięki swej zręczności i ruchliwości potrafią w razie potrzeby pozostawać niezauważeni nawet dla czujnego obserwatora. Wiedzą również jak radzić sobie z wszelkiego rodzaju lekkim orężem.
Główne cechy: Zwinność, Siła Woli.
Umiejętności główne: Walka Wręcz, Bez Zbroi, Atletyka, Akrobatyka, Skradanie.
Umiejętności dodatkowe: Tarcza, Celność, Lekki Pancerz, Przywrócenie, Broń Obuchowa.
Pielgrzym
Pielgrzymi to podróżnicy poszukujący prawdy i duchowego oczyszczenia. Lata wędrówek przez niebezpieczne pustkowia nauczyły ich biegle władać wszelkiego rodzaju orężem i pancerzami, a także posługiwać się magią. Obycie w większych miastach Cesarstwa rozwinęło u nich żyłkę kupiecką i zdolność przekonywania napotkanych osób.
Główne cechy: Kondycja, Osobowość.
Umiejętności główne: Retoryka, Handel, Celność, Przywrócenie, Średni Pancerz.
Umiejętności dodatkowe: Iluzje, Walka Wręcz, Krótkie Ostrze, Tarcza, Alchemia.
Skrytobójca
Skrytobójcy zajmują się cichym likwidowaniem niewygodnych osób. Ofiara ginie zwykle zastrzelona z ukrycia lub zasztyletowana w tłumie ludzi. Skrytobójcy mogą być zarówno bezlitosnymi mordercami jak i agentami instytucji, stojących na straży prawa i porządku.
Główne cechy: Szybkość, Inteligencja.
Umiejętności główne: Skradanie, Celność, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze, Akrobatyka.
Umiejętności dodatkowe: Zabezpieczenia, Długie Ostrze, Alchemia, Tarcza, Atletyka.
Złodziej
Złodzieje zajmują się kradzieżą kieszonkową i włamaniami. W odróżnieniu od bandytów, którzy zabijają swe ofiary, złodzieje stawiają na niewykrywalność i z reguły stronią od przemocy. Ich głównymi atutami są spryt i zręczność.
Główne cechy: Szybkość, Zwinność.
Umiejętności główne: Zabezpieczenia, Skradanie, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze.
Umiejętności dodatkowe: Celność, Retoryka, Walka Wręcz, Handel, Atletyka.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!