Przymioty

Przewodnik gry Wasteland 2

Przymioty to specjalne cechy osobowości, które możesz wybrać dla swojej postaci w Wasteland 2: Director's Cut. Przymioty niemal zawsze posiadają zarówno pozytywny, jak i negatywny efekt. Dla każdej postaci można wybrać tylko jeden Przymiot, aczkolwiek można również nie wybierać żadnego.

Poniższa tabela zawiera zestawienie wszystkich Przymiotów w Wasteland 2: Director's Cut wraz z podstawowymi informacjami na ich temat. Szczegółowe informacje można znaleźć po kliknięciu w stosowny odnośnik.

Obraz Nazwa Zalety Wady
Asceza +5 Punktów Umiejętności, +1 Punkt Atrybutu. Nie można nosić gadżetów.
Dupek Opcje dialogowe z linii Zakapiora zawsze się udają. Drużyna nie może korzystać z opcji dialogowych z linii Lizusa i Cwaniaka.
Dysparnumerofobia +1 do wszystkich Atrybutów u postaci na poziomie parzystym. -1 do wszystkich Atrybutów u postaci na poziomie nieparzystym.
Gadzi sok przez cały rok +3 do Punktów Akcji i +25 do zadawanych obrażeń, jeśli jesteś pod wpływem gadziego soku. -100% do szansy na trafienie krytyczne i -0.6 do szybkości bojowej, jeśli jesteś trzeźwy.
Gruboskóry +2 do bazowego pancerza. -30% do bazowej szybkości bojowej.
Hodowla zwierząt Bonusy od zaklętych zwierząt są dwukrotnie lepsze. ?????? - zaklęte zwierzęta eksplodują w losowym momencie.
Mdlejąca koza Gdy przeciwnik zdoła wykonać na tobie trafienie krytyczne, ty masz 35% szansy na omdlenie, dzięki czemu unikasz kuli. Podczas omdlenia przeskakujesz na sam koniec kolejki.
Mizofobia +25 do efektywności przedmiotów leczniczych, jeśli używasz ich na innych postaciach. Nie można na tobie używać materiałów leczniczych.
Mocna ręka +15 do obrażeń podstawowych, jeśli używasz broni obuchowej lub siecznej albo korzystasz z umiejętności Walka wręcz. -50% do bazowej szansy na zadanie obrażeń krytycznych.
Nogi jak z waty +2 do podstawowej puli Punktów Akcji. -50% do szybkości bojowej.
Oportunista +25% obrażeń zadawanych celom posiadającym mniej niż 35% Kondycji. -25% obrażeń zadawanych celom posiadającym więcej niż 35% Kondycji.
Opóźniona gratyfikacja +1 do Punktów Umiejętności na każdy poziom po awansie na poziom 10. -1 do Punktów Umiejętności na każdy poziom przed awansem na poziom 11.
Pechowiec Piorun może porazić losową postać w trakcie walki.
Psychopata Z każdym udanym atakiem otrzymujesz +4% do szansy na trafienie i +2% do szansy na trafienie krytyczne. Bonus przepada, jeśli spudłujesz; -10% do bazowej szansy na trafienie i -5% do bazowej szansy na trafienie krytyczne.
Syndrom maniakalno-depresyjny Atrybuty zmieniają się losowo o +1/-1 co 10-15 minut.
Szybki wacek +2 do Punktów Akcji i 25% do szansy na trafienie przez 2 pierwsze tury walki. -1 do Punktów Akcji i -15% do szansy na trafienie w każdej następnej turze.
Tłumiony gniew Podwójne obrażenia i +25% do szansy na trafienie krytyczne na kolejkę po otrzymaniu trafienia krytycznego. Nigdy nie otrzymujesz normalnych trafień krytycznych.
Wiercipięta +20% do bazowej szybkości bojowej. -10% do bazowej szansy na trafienie.
Wychowany w cyrku +5% do uniku. Brak bonusu za dowództwo.

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.