Loc Muinne

Przewodnik gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Gry cRPG - Przewodnik - Wiedźmin 2: Zabójcy królów - Glosariusz - Geografia - Loc Muinne

Z leżącego w górnym biegu Pontaru, między szczytami Gór Sinych, elfiego miasta Loc Muinne niewiele dziś pozostało prócz pamięci o jego świetności. Ongiś zapierający w piersiach widok musiało stanowić, gdy wynurzało się z porannych mgieł... Dziś tylko białe ruiny znaczą miejsce, gdzie się wznosiło. Tutaj to przybył kilkaset lat temu czarodziej Geoffrey Monck, wiodąc ze sobą Źródła, ludzkie dzieci obdarzone Mocą, by oddać je na naukę do elfich mędrców. Udało mu się przełamać nieufność Starszego Ludu i wydawało się, że droga do koegzystencji i współpracy między rasami stanęła otworem. Historia jednak potoczyła się zgoła inaczej. Kilka lat później wojska redańskie dokonały rzezi w Loc Muinne, zabijając wszystkie elfy, bez względu na płeć czy wiek. Tak rozpoczęła się wojna, zakończona zrywem Aelirenn i masakrą pod Shaerrawedd, po której ocalałe elfy wycofały się w większości na wschód, w niedostępne Góry Sine. Przykład ten, drodzy czytelnicy, snadnie pokazuje, że nawet najlepsze relacje można przy odrobinie wysiłku błyskawicznie spieprzyć.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.