Knieja Otulisko, cz. I

Solucja i poradnik gry Baldur's Gate

Solucja - Knieja Otulisko, cz. 1
  1. Grupa Tasloi
  2. Aldeth
  3. Coran

Właśnie rozpoczynasz kolejny etap poszukiwań zabójcy Goriona. Knieja Otulisko jest jednak bardzo niebezpiecznym miejscem, o czym już wkrótce się przekonasz. Do pokonania będziesz miał cztery lokacje - ta jest pierwsza. Natomiast jeśli chodzi o przeciwników, to natkniesz się tutaj na wilki (różne rodzaje), tasloi oraz ogromne pająki.

Przy 1 wpadniesz na grupę Tasloi. Jeden z nich jest posiadaniu płaszcza należącego do krasnoluda Gurke, przebywającego w gospodzie "Wesoły Żongler" w Beregoście. Pzry najbliższej wizycie w tym mieście powinieneś go odwiedzić - krasnolud i tak zrzeknie się płaszcza, natomiast ty zyskasz 300 PD za ukończenie zadania.

Niedaleko domu w centrum lokacji (2) stoi Aldeth Sashenstar. Mężczyzna poprosi cię o pomoc w walce z "barbarzyńcami", którzy zabili jego przyjaciela. Owymi "barbarzyńcami" okaże się grupa druidów pod wodzą Seniyada. Okazuje się jednak, że myśliwi nie są ścigani bez powodu - wcześniej zamordowali jednego z druidów. To po której teraz staniesz stronie zależy tylko od ciebie.

  1. Stając po stronie druidów będziesz musiał zabić Aldetha. Pozbywając się go (walka jest bardzo łatwa) zdobędziesz 650 PD, 1240 szt. złota, Miksturę Heroizmu, Diament, Zbroję Skórzaną Ćwiekowaną i Miecz Półtoraręczny +1, +3 przeciwko zmiennokształtnym "Kondar". Seniyad podziękuje ci za pomoc i ostrzeże przed sektą Druidów Cienia od jakiegoś czasu panoszących się po kniei. A za ukończenie zadania otrzymasz dodatkowo 2000 PD.
  2. Jeśli postanowisz obronić Aldetha, czeka cię przeprawa z wszystkimi druidami - są jednak bardzo słabi. Za zabicie Seniyada zgarniesz 4000 PD i należący do niego Pierścień Druida, natomiast za jego pomocników po 120 PD. Ponadto Aldeth podaruje ci Miksturę Heroizmu i obieca pomóc, jeśli kiedykolwiek zawitałbyś do Wrót Baldura. No i tak jak w pierwszym przypadku za skończenie questa dostaniesz 2000 PD.

Jak więc widzisz, pomagając druidom bardziej zyskasz materialnie, pomagając Aldethowi duchowo (PD). Osobiście wybrałem pierwszy wariant, ale to jak postąpisz zależy tylko od ciebie i twojej postaci.

Na moście przy północno-zachodnim krańcu lokacji spotkasz Corana. Elf szuka kompanów do pomocy podczas łowów na wiwerny (burmistrz Beregostu wyznaczył nagrodę za ich głowy w wysokości 2000 szt. złota). Jeśli wciąż szukasz dobrego łucznika, powinieneś pozwolić elfowi zaprezentować swe nieprzeciętne umiejętności. Wcześniej jednak przejdź do następnej części lasu.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.