Wstęp
Spacerując po Górnym Mieście w nocy nie natkniesz się na nikogo, z kim mógłbyś porozmawiać; spotkasz za to grupki Krwawych furiatów, z którymi będziesz musiał walczyć. Jeśli zlikwidujesz kilka takich grup (ok. 4-6), otrzymasz zadanie Ulice spowite czerwienią.
Górne Miasto
1 - Worthy. Jak zwykle możesz u niego zamówić runy.
2 - Hubert. Twój wspólnik zleci ci misję Rzeź w kopalni.
3 - zbrojownia Olafa. Znajdziesz u niego kilka nowych, interesujących pancerzy, takich jak Płytowa zbroja Kamiennego Młota.
4 - ostrza Korvala. Krasnolud w swojej ofercie ma jeden z Mieczów qunari, które musisz zebrać, by ukończyć zadanie Zaginione miecze. Warto też zwrócić uwagę choćby na Tajemną księgę śmiertelnej powłoki czy dwuręczny miecz Rozczłonkowywacz.
5 - szaty Jean-Luka. Możesz u niego nabyć m.in. Plecak, który dodatkowo powiększy maksymalną objętość twojego ekwipunku.
6 - sir Marlein Selbrech. Spotkasz go tutaj, jeśli w trakcie konfrontacji pomiędzy Meredith a Orsino na samym początku Aktu III-ego wsparłeś Pierwszego Zaklinacza. Rycerz zleci ci misję Szlachetny cel.
7 - Taarbas. Rozmowa z tym qunari zaowocuje zadaniem Zaginione miecze.
8 - posiadłość Hawke'a. Rezydencja ta, podobnie jak w Akcie II-im, będzie stanowić twoją bazę wypadową.
9 - zamtuz "Kwitnąca Róża". Patrz niżej.
10 - Nuncio. Spotkasz go tutaj tylko wówczas, gdy Zevran przeżył kampanię Dragon Age: Początek. Otrzymasz od niego zadanie Stado Kruków.
11 - Twierdza Wicehrabiego. Patrz niżej.
12 - Delilah Howe. Spotkasz ją tutaj tylko wówczas, gdy Nathaniel przetrwał kampanię Dragon Age: Początek - Przebudzenie. Kobieta zleci ci misję Poszukiwania Nathaniela.
13 - budynek Zakonu. Patrz niżej.
14 - posiadłość Fenrisa. Spotkasz go tutaj za każdym razem, gdy nie będzie w twojej drużynie.
Kwitnąca Róża
15 - wyjście do Górnego Miasta.
16 - zamknięte pomieszczenia. Dostęp do niego uzyskasz dopiero w trakcie misji Nie ma spokoju dla nikczemnych.
Twierdza Wicehrabiego
17 - wyjście do Górnego Miasta.
18 - biuro Aveliny. Zastaniesz ją tutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.
19 - zamknięte drzwi. Do komnaty za nimi dostaniesz się jedynie w trakcie misji Wiara.
Zakon
20 - wyjście do Górnego Miasta.
21 - Sebastian. Spotkasz go rutaj zawsze, gdy nie będzie w twojej drużynie.
22 - Wielka Kapłanka Elthina. Jest związana z zadaniami Justynian oraz Wiara.
23 - księga. Przeczytanie jej zaktualizuje twój Kodeks na temat "historii Zakonu" i przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia "Historyk Zakonu".
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!