Warownia Maegora

Solucja i poradnik gry Gra o tron

Eksploracja

Warownia Maegora, lochy

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Wola lwa - Warownia Maegora, lochy

1 - twoja cela.

2 - cela Lamberta. Major domus nie przeżył przesłuchania.

3 - uśpiony strażnik. Znajdziesz przy nim swoją broń oraz Klucz do cel Czerwonej Twierdzy.

4 - skrzynia. W środku znajduje się twój pozostały ekwipunek.

5 - zamnięte drzwi. Otworzysz je kluczem do cel (3).

6 - ukryte przejście. Aby z niego skorzystać, będziesz musiał użyć nowo poznanej umiejętności Widzenie R'hllora.

7 - schody prowadzące do górnej piwnicy.

20 - schody prowadzące do górnej piwnicy.

21 - finałowa bitwa. Tym razem naprzeciw ciebie stanie trzech, a potem jeszcze dwóch strazników w złotych płaszczach. Potyczka może stanowić spore wyzwanie, dlatego nie wahaj się używać posiadanych mikstur oraz umiejętności Regenerującego ciepła. Zwycięstwo w tej walce jest warte 165 PD.

22 - lord Varys. Pojawi się dopiero po walce ze Złotymi Płaszczami (21).

23 - przejście prowadzące do sali tronowej w Czerwonej Twierdzy.

Warownia Maegora, górna piwnica

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Wola lwa - Warownia Maegora, górna piwnica

7 - schody prowadzące do lochów Warowni Maegora.

8 - schody prowadzące do niższej piwnicy.

10 - schody prowadzące do niższej piwnicy.

11 - czaszka smoka. Znajdziesz przy niej Archiwa Westeros, dzięki którym uzyskasz wpis do Kodeksu na temat smoków.

12 - Ptaszek. Mężczyzna będzie kopany przez parę Złotych Płaszczy. Zabij ich, a okaże się, że uratowałeś życie wysłannikowi Varysa, który teraz dołączy do ciebie i poprowadzi do wyjścia z podziemi. Pobliskie drzwi otworzysz przy pomocy dźwigni, która znajduje się w sali na południe od twojej aktualnej lokalizacji.

13 - zamknięta cela. Otworzysz ją Srebrnym kluczem, który zdobędziesz w późniejszym etapie gry.

14 - zamknięte przejście. Aby je otworzyć, musisz użyć Widzenia R'hllora.

15 - schody prowadzące do niższej piwnicy.

18 - schody prowadzące do niższej piwnicy.

19 - bitwa. Tutaj czeka cię jedna z dwóch poważniejszych potyczek. Skoncentruj się na wojowniku uzbrojonym w miecz i zostaw łuczników Ptaszkowi. Po walce otrzymasz 90 PD i losowe łupy, które powinny wynagrodzić twój trud.

20 - schody prowadzące do lochów Warowni Maegora.

Warownia Maegora, niższa piwnica

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Wola lwa - Warownia Maegora, niższa piwnica

8 - schody prowadzące do górnej piwnicy.

9 - skrzynia. Zaraz za nią znajdziesz Archiwa Westeros, dzięki którym uzyskasz wpis do Kodeksu na temat Eddarda Starka.

10 - schody prowadzące do górnej piwnicy.

15 - schody prowadzące do górnej piwnicy.

16 - beczka. Obok niej znajdziesz Archiwa Westeros, dzięki którym uzyskasz wpis do Kodeksu na temat Dzikiego ognia.

17 - pulpit. Znajdziesz na nim Archiwa Westeros, dzięki którym uzyskasz wpis do Kodeksu na temat Maegora I Targaryena.

18 - schody prowadzące do górnej piwnicy.

24 - skrytka z losowymi łupami. Odnajdziesz ją jedynie przy wykorzystaniu Widzenia R'hllora.

 

Opis

Wylądujesz w celi Warowni Maegora (1) bez swojego ekwipunku i możliwości ucieczki. Po chwili zjawi się jednak lord Varys. W trakcie rozmowy dowiesz się, że szpieg ma najwyraźniej swój interes w tym, abyś uciekł, jednak nie dowiesz się jaki. Eunuch opowie ci o sieci tuneli, które z lochów mogą zaprowadzić cię do sali tronowej w Czerwonej Twierdzy. Dostanie się tam i uzyskanie audiencji u królowej Cersei to twoja jedyna szansa na wyjście cało z opresji, więc nie powinieneś się dwa razy zastanawiać.

Po opuszczeniu celi skieruj się do wartowni (3). Zabierz ze stołu swoją broń, zaś od uśpionego strażnika klucz do pobliskich drzwi (5). Następnie pozbądź się dwóch strażników i odbierz resztę ekwipunku (4). W czasie swojej ucieczki stoczysz wiele mniejszych bitew oraz dwie większe (19 i 21), dlatego ostrożnie szafuj posiadanymi miksturami. Na szczęście większość starć nie należy do zbyt wymagających.

Po wymknięciu się z zamkniętej części lochów, skieruj swe kroki do 6. Tam nauczysz się nowej umiejętności - Widzenia R'hllora (kliknij "R"). Dzięki niej będziesz mógł odkrywać ukryte przejścia i skrytki z losowymi łupami. Zdolność ognistego boga po raz pierwszy przyda ci się do otwarcia znajdującego się przed tobą tajnego przejścia. Później Widzenie R'hllora okaże się użyteczne w jeszcze kilku innych przypadkach (14, 24).

Dalsza wędrówka to już w zasadzie lawirowanie pomiędzy poziomami piwnic przerywane potyczkami ze strażnikami. Pod 12 uratujesz mężczyznę przedstawiającego się jako Ptaszek. To człowiek Varysa, który ma zadbać, abyś nie zgubił w gąszczu podziemnych korytarzy. Od tej pory będziesz mógł podążać za nim aż do wyjścia z lochów (21). Tam, na chwilę przed finałową batalią, Ptaszek ulotni się, by nie wzbudzać zainteresowania ze strony niepożądanych oczu. Ty natomiast już w pojedynkę rozpraw się z ostatnimi Złotymi Płaszczami i porozmawiaj z Varysem (22).

Szpieg poprosi cię, abyś nie wspominał o jego roli w twojej ucieczce, bowiem mogłoby to zaszkodzić obopólnym interesom - na szczęście nie będzie takiej potrzeby. Varys ostrzeże cię jednak, abyś nie próbował oszukiwać Cersei ani odmawiać jej prośbom. Po udzieleniu ci niniejszych rad eunuch odejdzie, a ty otrzymasz 200 PD. Nie zwlekaj dłużej i skieruj się bezpośrednio do sali tronowej w Czerwonej Twierdzy.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.