Czarny ogar

Solucja i poradnik gry Gra o tron

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od Jeora Mormonta na samym początku Rozdziału 7.

Eksploracja

Czarny Zamek, Wspólna Sala, drugie piętro

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Na tę noc i na wszystkie pozostałe - Czarny Zamek, Wspólna Sala, drugie piętro

1 - Jeor Mormont.

2 - Addam Flowers

3 - schody prowadzące na pierwsze piętro Wspólnej Sali.

Czarny Zamek, Wspólna Sala, pierwsze piętro

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Na tę noc i na wszystkie pozostałe - Czarny Zamek, Wspólna Sala, pierwsze piętro

3 - schody prowadzące na drugie piętro Wspólnej Sali.

4 - Arthur i Trebor.

5 - Bartram.

6 - schody prowadzące na parter Wspólnej Sali.

10 - skrytka Jonosa.

Czarny Zamek, Wspólna Sala, parter

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Na tę noc i na wszystkie pozostałe - Czarny Zamek, Wspólna Sala, parter

6 - schody prowadzące na pierwsze piętro Wspólnej Sali.

7 - Jonos.

8 - Grance

9 - Gwayne.

11 - przejścia prowadzące na dziedziniec Czarnego Zamku.

 

Opis

Mormont powie ci, że przekazał śledztwo w sprawie korupcji wśród Nocnej Straży na ręce Addama Flowersa. Chłopak jest jednak dość młody i z pewnością przydałaby mu się pomoc kogoś tak doświadczonego, jak Mors. Addam również z chęcią przyjmie zaoferowaną pomoc i opowie ci o wszystkich podejrzanych. Większość z nich przebywa we Wspólnej Sali i nie jej opuścić, więc nie będziesz musiał ich odszukiwać. Słuch zaginął jedynie o Domeriku, jednak ten najprawdopodobniej już dawno uciekł.

Aby doprowadzić tę sprawę do końca, będziesz musiał porozmawiać z następijacymi osobami:

  • Arthur i Trebor (4). Tę dwójkę można bardzo łatwo sprowokować do mówienia, choćby podejrzeniem o to, że między mężczyznami doszło do "czegoś więcej". Szybko jednak okaże się, że ich nerwowość jest związana z zupełnie czym innym. Mianowicie jakiś czas temu Domeric próbował przekupić towarzyszy, jednak Trebor go zabił. Ciało ukryto na zewnątrz, ale i tak nie będziesz w stanie go odnaleźć, żeby zweryfikować słowa Arthura. Obiecaj przymknąć oko na sprawę morderstwa, a dowiesz się, że jeden z podejrzanych rozmawiał ze stojącymi przy drzwiach strażnikami. Niestety, miał na głowie kaptur, więc nie odgadniesz o kogo dokładnie chodzi. Mimo wszystko na koniec rozmowy otrzymasz 25 PD.
  • Bartram (5). Zwiadowca stwierdzi, że nie rozmawiał z Donnerlym. Opowie ci jednak o dziwnym zachowaniu Trebora oraz nagłym przypływie gotówki Jonosa. Kiedy na podstawie informacji Grance'a powiesz Batramowi, że był widziany z Donnerlym, nieco zmieni swoją wersję wydarzeń, jednak wciąż będzie utrzymywał, że nie przyjął żadnych pieniędzy.

    Po zakończeniu rozmowy przejdź na widok psa i uchwyć woń zwiadowcy. Ta zaprowadzi cię do Gwayne'a (9), który będzie napełniał worek Bartrama zapasami. Strażnik nie pozwoli się aresztować za współudział w dezercji i zaatakuje. Po walce otrzymasz 80 PD, zaś w worku znajdziesz Małą manierkę oraz Juki Bartrama. Z dowodami udaj się do niedoszłego dezertera. Bartram również będzie wolał zginąć w walce, niż czekać na sąd i wyrok. Zabij go, a otrzymasz 95 PD.
  • Jonos (7). Szuler przyzna się do kontaktów z Donnerlym, ale jedynie na niwie hazardowej. Jeśli zapytasz go o nagły przypływ pieniędzy, o czym wspomniał ci Bartram, Jonos odpowie, że zwyczajnie wygrał je od południowców. Szuler wyzna również, że ostatnio był u niego Grance i spłacił wszystkie swoje długi, choć te były niemałe. Powinieneś to sprawdzić.

    Po rozmowie z Jonosem przejdź na widok psa i złap zapach Strażnika. Jego woń zaprowadzi cię do ukrytej skrytki (10), gdzie znajdziesz wiele różnych kwitów, lecz zupełnie niezwiązanych z Donnerlym. Kiedy zapytasz o to Jonosa, odpowie, że przez całe życie wygrywa od braci "przysługi" i dzięki temu może pozwolić sobie na spokojne życie. Nie jest to do końca moralne, ale też nie można mówić o zdradzie.
  • Grance (8). Staruszek opowie ci o dziwnym zachowaniu Arthura i Trebora, którzy ostatnio odcieli się od reszty; wspomni również o tym, że widział spotkanie Bartrama z Donnerlym. Kiedy na podstawie informacji od Jonosa zapytasz go o nagły przypływ pieniędzy, Grance przyzna, że przyjął złoto sir Godrika, jednakże nie zgodził się na jakąkolwiek współpracę.

Po zbadaniu wszystkich tropów wróć do Flowersa, by wydać ostateczne wyroki. Jedynymi braćmi winnymi zdrady byli Bartram i Gwayne, lecz obaj już nie żyją, więc śledztwo należy zakończyć. Za rozwiązanie sprawy skorumpowanych braci otrzymasz 25-50 PD.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.