Głębia Dorna, poziom II

Solucja i poradnik gry Icewind Dale

Solucja - Głebia Dorna
  1. Oddział Drowów
  2. Przejście do jaskini
  3. Przejście do Świątyni Moradina

Po wejściu na ten poziom idź prosto, aż wpadniesz zasadzkę zastawioną przez neo orogi, drowy i orki. Postaraj się jedną postacią odciągnąć jak najwięcej przecwników od drowich czarodziejów i wyrżnąć blisko przejścia na pierwszy poziom. Następnie wyślij kilku wojów by wykończyli jednego z magów, za drugiego niech się zabiorą postacie czarujące. Wykończ niedobitków i odpocznij. Idź na prawo i wytnij kolejne dwa zastępy neo orogów i orków. Do następnej bitwy dobrze się przygotuj. W 1 przyjdzie ci stanąc w szranki z doborowymi drowimi żołnierzami. Walka może być ciężka, ale dla ekwipunku ich maga naprawdę warto się pomęczyć. Później idź w kierunku zachodnim zabijając wszystko co się rusza. W 2 zakończ żywot ostatniej partii drowów i skorzystaj z przejścia do jaskini.

Solucja - Głebia Dorna - Jaskinia Orogów
  1. Krilag
  2. Zwłoki

W kawernie spotkasz umbrowego kolosa. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że stwór przedstawi się jako Saabkik Tan, czerwony mag z Thay, zamieniony w to stworzenie przez jakiegoś drowiego maga. Poza tym Saablik poprosi cię o zabicie przywódcy neo orogów, Krilaga. Idź do jego obozu (1), skończ z nim i zabierz odznakę, która będzie dowodem dla Saablika, że rzeczywiście zabiłeś Krilaga. Dobrze ją pilnuj, gdyż jest jedną z sześciu odznak potrzebnych do ukończenia wątku głównego IwD. Pogadaj z Saablikiem i udaj się do 2. Znajdują się tam zwłoki jakiegoś nieszcześnika; zabierz jego ekwipunek i wyjdź z jaskini.

Udaj się do 3. Teraz zapamiętaj runy namalowane na okrągłym stole. Przejdź przez ukryte drzwi. W następnym pomieszczeniu wyznacz jedną postać do rozwiązania zagadki. Chodzi o to, że w każdym rzędzie możesz stawać tylko na polach, na których znajdują się runy takie jak na stole w poprzedniej sali. A więc rozpoczynasz od pola z młotem i kowadłem. Idź po pierwszym okręgu i stań na znaku "x" z drugiego okręgu. Na koniec, poruszając się po drugim okręgu, stań na kamieniu na którym widnieją dwie obrączki. Wróć do poprzedniego pomieszczenia i przestaw dźwignię (młot jednego z krasnoludów). Teraz idź z powrotem do lokacji z zagadką i schodami zejdź do Świątyni Moradina.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.