Kuldahar

Solucja i poradnik gry Icewind Dale

Solucja - Kuldahar
  1. Wieża Orricka
  2. Sklep Gertha
  3. Dom Arundela
  4. Świątynia Ilmatera
  5. Statek Oswalda
  6. Korzenna Piwnica
  7. Wieczorny Cień
  8. Kuźnia Conlana
  9. Dom Hjelldora
  10. Przejście do Doliny Cieni

Oto cel ekspedycji Hrothgara - Kuldahar. Pogadaj z Nate'em. Arundel czeka w swoim domu (3). Odwiedź go i porozmawiaj o niepokojach w okolicy. Twoim następnym celem będzie Dolina Cieni - nim jednak tam wyruszysz opowiedz druidowi o ogrze, którego spotkałeś na przełęczy. Arundel da ci recepturę na ból głowy; wróć teraz do wieży na przełęczy i pogadaj z ogrem. Dostaniesz trochę doświadczenia, a sam zainteresowany odejdzie. Wróć do Kuldahar.

Na początek idź do 2. Spotkasz tam Gertha, który jest sklepikarzem-historykiem. Możesz się u niego zaopatrywać, jednak asortyment ma dosyć wąski. Jeśli szukasz magicznych przedmiotów, powinieneś odwiedzić Orricka, mieszkającego w wieży (1) na północy Kuldahar. Poza tym mag interesuje się Mythalami, potężnymi elfimi zaklęciami, dlatego jeżeli natkniesz się na jakieś zapiski na ten temat - Orrick będzie gotów zapłacić wysoką cenę.

W 4 znajduje się Świątynia Ilmatera. Możesz tam skorzystać ze standardowych usług kapłańskich, lub dokupić parę mikstur. Jeżeli jednak potrzebujesz bardziej wyszukanych eliksirów, znajdziesz je u Oswalda, gnoma mieszkającego w tym "dziwacznym" statku (5).

Jeżeli masz ochotę posłuchać plotek lub zasmakować miejscowych trunków, powinieneś odwiedzić Korzenną Piwnicę (6). Nocleg znajdziesz w Wieczornym Cieniu (7), w którym jest do rozwiązania sprawa zniknięcia jej byłego właściciela Eidana. Wejdź na piętro gospody i włam się do jednej z szafek. Znaleziony pierścień pokaż oberżyście. Niziołek zacznie się tłumaczyć - zmuś go do stawienia się przed radą miasta. Dostaniesz niezłą sumkę PD.

Na koniec odwiedź kuźnię Conlana (8). Kowal zamartwia się zaginięciem swojego syna Sheemisha, jednak nie powstrzymuje go to od sprzedaży bardzo dobrej jakości wyrobów (zwłaszcza jeśli masz zainstalowany dodatek Serce Zimy). Skoro o dodatku mowa: jeżeli masz go zainstalowanego, to w chacie 9 spotkasz Hjelldara, barbarzyńskiego szamana, który umożliwi ci rozpoczęcie dodatku przed skończeniem głównego wątku IwD (jednak dopiero po osiągnięciu przez twoich bohaterów 9 poziomu).

Skoro poczyniłeś już wszystkie przygotowania, pora ruszać do Doliny Cieni (10). Po drodze spotkasz Mirka, którego gonią dwa yeti. Rozpraw się z kudłaczami i zgódź się odzyskać rodzinną pamiątkę Mirka. No, w drogę.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.