- Dzielnica Rzemieślników
- Świątynia Ilmatera
- Pałac Marketha
- Kopalnia
- Niższa Głębia Dorna
Parter pałacu to nic innego jak...ogród. Jednak żeby nie było za łatwo, nasz gospodarz wyhodował sobie mykonidy oraz krzykacze - stwory podobne do mykonidów, które podniosą alarm kiedy tylko cię zobaczą; w ten sposób z sąsiednich pomieszczeń zaczną nadciągać posiłki w postaci minotaurów, kościanych strażników i ognistych salamander, dlatego jeśli szybko nie pozbędziesz się krzykaczy, może być niewesoło. Kiedy już wyrżniesz przeciwników możesz pogadać z gnomami i wziąć od jednego z nich rysunek Marketha. Udaj się na pierwsze piętro pałacu.
- Fleezum
- Ginafae
- Folzum
- Kuchnia
Na pierwszym poziomie spotkasz wielu złodziei kryjących się w cieniu - są jednak słabi. Oprócz tego w 1 natkniesz się na Fleezuma - rozmowa skończy się walka. Obok (2) mieszka kochanka Marketha, Ginafae. Drowka poprosi cię o oszczędzenie Marketha. W kolejnym pomieszczeniu (3) spotkasz Folzuma, który zaatakuje, gdy tylko wejdziesz do komnaty. Na koniec odwiedź kuchnię (4), z której zabierz worek ziemniaków - przyda się później. Idź na drugi poziom.
- Marketh
- Seth
Tutaj również spotkasz dużą ilość złodziei kryjących się w cieni, ale oprócz nich natkniesz się na dwa duże pokoje: w 1 mieszka Marketh; marszałek dworu nie chce rozlewu krwi, dlatego możesz pozwolić mu odejść i zyskać sporo PD od Ginafae, lub zabić go zyskując sporo ciekawych przedmiotów magicznych; w drugim przypadku będziesz musiał stawić czoło Sethowi i Magowi Bractwa Krakena - zaręczam, że nie są wcale słabi. Kiedy odznaka Marketha znajdzie nowego właściciela, wróć do ogrodu i udaj się do Dzielnicy Rzemieślników.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!