- Wielka Kuźnia
- Wielka Kuźnia
- Pałac Marketha
Przy wejściu spotkasz Guella, jednego z przymusowych pracowników kopalni. Ostrzeże cię przed patrolującymi lokacje ognistymi salamandrami i ich królem, Shikatą. Oczywiście twoim zadaniem jest wyczyszczenie kopalni ze wszystkich salamander, co umożliwi gnomom ucieczkę. Tak też uczyń, zważając na to, że Shikata ma całkiem liczną obstawę - stosuj czary oparte na zimnie. Kiedy odwalisz całą brudną robotę, poinformuj o tym Guella - dostaniesz trochę PD. Możesz teraz udać się do Wielkiej Kuźnie drogą 1 lub 2 albo do pałacu Marketha drogą 3. My zmierzamy do kuźni, drogą 1.
- Panna Ilmadia
- Kopalnia
- Kopalnia
- Świątynia Ilmatera
Już przy wejściu będzie na ciebie czekał orszak powitalny złożony z ognistych salamander i różnej maści żywiołaków. Niszcz wszystkie stwory, które staną ci na drodze aż spotkasz dowódcę ognistych olbrzymów. Spław go i udaj się na spotkanie z Panną Ilmadią 1. Elfka odda ci odznakę "po jej trupie" czyli całkiem niedługo. Co prawda wezwie do pomocy swoich olbrzymich koleżków, ale i tak starcie nie należy do ciężkich. Po walce zabierz odznakę i inne artefakty, które znajdziesz przy niej lub w jej domu. Wróć do poprzedniej lokacji przejściem 2 lub 3, natomiast kiedy już będziesz w kopalni, skorzystaj z przejścia którego strzegł Shikata, by znaleźć się w pałacu Marketha.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!