- Pałac Kerisha
- Jaskinia Jorila
- Przejście do Niższej Głębi Dorna
Właśnie wkroczyłeś do części Głębi Dorna, która zstała wydrążona w lodowca. Na otwartej przestrzeni spotkasz sporo trolli i yeti, dlatego na początek proponuje oczyścić lokacje ze wszystkich stworów. Po drodze zobaczysz zniszczony most; na razie się nim nie przejmuj. Kiedy na zewnątrz lodowca nie będzie już żywej duszy (oprócz ciebie oczywiście) wejdź do Pałacu Kerisha (1).
- Zejście do niewolników
- Vera
Strażnicy zaprowadzą cię przed oblicze Kerisha, króla salamander. Ten opowie ci o swoich problemach z niewolnikami, którzy przeprowadzili rewoltę i skryli się od pałacem. Idź na spotkanie z ich przywódcą Garethem korzystając z przejścia w 1. Niewolnik poprosi cię o zdobycie klucza do tylnego wyjścia z pałacu. Zgódź się pomóc i zapytaj się z Sotha czy nie pożyczyłby ci książki o krasnoludzkiej architekturze. Wróć na górę i porozmawiaj ponownie z Kerishem; przekonaj go, by oddał ci klucz. Zanieś go Garethowi i wróć do góry, gdzie czekają już wrogo nastawieni wojownicy Kerisha. Eliminuj ich stopniowo, na koniec kończąc z samym królem salamander. Udaj się do 2 i pogadaj z Verą. Złodziejka będzie ci wdzięczna za uratowanie niewolników i obdarzy sporą ilością doświadczenia. Wyjdź z pałacu i udaj się do mostu na południowym-zachodzie. Napraw go za pomocą książki zabranej od Sotha i wejdź do jaskini króla lodowych olbrzymów, Jorila.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!