Kwatery
- Ambulatorium
- Ashley/Kaidan
- Dr Chakwas, twoja szafka
- Ashley/Kaidan
- Winda (do maszynowni)
- Schody (do pokładu dowodzenia)
Obudzisz się w ambulatorium (1) SSV Normandii, pod czujnym okiem dr Chakwas. Wraz z tobą jest również Ashley (jeśli grasz mężczyzną) lub Kaidan (jeśli grasz kobietą). Towarzysze będą wypytywać cię o stan zdrowia i wizję, którą miałeś przed wybuchem proteańskiego nadajnika. Po chwili pojawi się kpt. Anderson i poprosi o pozostawienie was na osobności. Dowódca przyzna, że sprawy mają się naprawdę źle: Nihlus i Jenkins nie żyją, nadajnik został zniszczony, zaś najlepszy spośród Widm prawdopodobnie objął dowodzenie nad armią gethów i szykuje się do eksterminacji ludzkości. Rozmowę jak zwykle możesz prowadzić neutralnie, ze wskazaniem na Idealistę lub na Renegata. Tak czy inaczej konkluzja pozostaje jedna: trzeba będzie przeforsować przed Radą odebranie Sarenowi rangi Widma, co znacznie ukróci możliwości jego działania. Na koniec rozmowy kpt. Anderson poleci ci pójść do Jokera i nakazać mu dokowanie statku w Cytadeli. Wcześniej jednak powinieneś zrobić mały rekonesans po Normandii.
W miejscach oznaczonych 2 i 4 spotkasz Ashley i Kaidana - ich ulokowanie zależy od twojej płci. W rozmowie z nimi znów masz okazje zainkasować kilka pkt Idealisty lub Renegata, a także poznać bliżej zespół z Eden Prime. Dialog z Ashley (jeśli grasz mężczyzną) lub Kaidanem (jeśli grasz kobietą) jest pierwszą okazją do rozpoczęcia wątku miłosnego z tą postacią.
Stojąca przy 3 dr Chakwas możesz wypytać o sprawy prywatne, jednak przede wszystkim zapytaj ją o Kaidana - dowiesz się, że porucznik jest biotykiem i używa dosyć przestarzałego implantu L2, który jest przyczyną jego migren; wątek ten odblokuje kolejne wpisy w Leksykonie i zapewni ci kilka dodatkowych PD.
W tym miejscu (3) znajduje się również twoja szafka; w chwili obecnej nie znajdziesz tam zbyt wiele, jednak przy kolejnych wizytach na Normandii warto ją sprawdzać, gdyż regularnie pojawia się tam losowy ekwipunek.
To wszystko na tym poziomie. Skorzystaj z windy (5) by dostać się do maszynowni.
Maszynownia
- Winda (do kwater)
- Kwatermistrz
- M35 Mako
- Szafki NPC-ów
- Inżynieria
Po wyjściu z windy (1) porozmawiaj z kwatermistrzem (2). Zwyczajowo, wypytaj go o wszystko, a zdobędziesz kolejne wpisy do Leksyonu i PD. Członek załogi opowie ci m.in. o licencjach, które możesz zdobyć w trakcie galaktycznych wojaży i zanieść do niego, by ten wykonał dla ciebie znacznie potężniejsze wersje broni i pancerzy.
Pod 3 znajdziesz opancerzony pojazd M35 Mako. W chwili obecnej nie możesz z niego skorzystać, jednakże w przyszłości będzie nieoceniony w eksploracji niektórych planet. Aktywacja pojazdu doda do twojego Leksykonu stosowny wpis i PD.
Po drugiej stronie maszynownie znajdują się szafki (4) NPC-ów, którzy towarzyszą ci na Normandii. W tym miejscu możesz dowolnie manipulować przedmiotami niesionymi przez twój oddział. Na razie na pokładzie statku przebywają tylko Kaidan i Ashley, dlatego też dostęp jest ograniczony tylko do ich ekwipunku.
Na koniec zajrzyj do załogi inżynierów (5). Aktywuj terminal, a zyskasz kolejny wpis w Leksykonie i kolejne PD.
Wsiądź w windę (1) i wróć do kwater. Stamtąd schodami udaj się na pokład dowodzenia.
Pokład dowodzenia
- Schody (do kwater)
- Centrum dowodzenia
- Pokój komunikacyjny
- Mostek
Po wejściu (1) na ten poziom aktywuj terminale w centrum dowodzenia 2 i pokoju komunikacyjnym (3) - zyskasz kolejne wpisy w Leksykonie i PD.
Gdy będziesz gotów, idź na mostek (4) i porozmawiaj z Jokerem. Pilot wprowadza właśnie Normandię do portu w Cytadeli. Nie pozostaje ci już nic innego jak cieszyć oczy filmem... Następny przystanek - Prezydium Cytadeli.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!