Lokalizacja planety:
- Gromada: Attyka Beta
- System: Herkules
1 - miejsce zrzutu. W atmosferze planety znajdują się mikroskopijne symbiotyczne organizmy, dlatego też zalicza się ją do pierwszego stopnia zagrożenia toksycznego.
2 - kolonia małp. Rozjechanie jakiejkolwiek z nich zapewni ci punkty Renegata, dlatego jeśli nie planujesz odgrywać tego "złego", kieruj ostrożnie.
3 - zestrzelona sonda. To o niej wspominał admirał Hackett - brakuje jednak modułu z danymi.
4 - złoże złota. Zbadanie go jest częścią zadania Niezbadany świat: Cenne minerały. Poza tym otrzymasz spory zastrzyk kredytów oraz PD.
5 - kolonia małp. Postaraj się ich nie rozjechać!
6 - szyb kopalniany. Wewnątrz natkniesz się na kolejne małpy. "Przeszukaj" je - przy jednym ze stworzeń znajdziesz zagubiony moduł z sondy. Kiedy jednak skierujesz się do wyjścia, drogę zagrodzą ci gethy - 2 niszczycieli, 3 szturmowców i 4 snajperów. Unicestwij je, a nsstępnie opuść kopalnie, po drodze "czyszcząc" wszystkie znalezione skrzynie z losowego ekwipunku.
7 - szczątki. Jeśli uda ci się złamać zamki szyfrowe, w środku pojemnika znajdziesz kilka losowych ulepszeń.
8 - złoże palladu. Zbadanie go jest częścią zadania Niezbadany świat: Cenne minerały. Poza tym otrzymasz spory zastrzyk kredytów oraz PD.
9 - proteańskie ruiny. Jeśli na zakończenie misji Dyplomiacja asari otrzymałeś od Sha'iry "błyskotkę", to dzięki niej możesz teraz aktywować tajemniczą kulę znajdującą się na szczycie tej budowli. W ten sposób dowiesz się co nieco o tym, że wymarła rasa "monitorowała" swego czasu jaskiniowych ludzi.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!