Lokalizacja planety:
- Gromada: Hades Gamma
- System: Plutus
1 - miejsce przybycia. Atmosfera na Nonuelu stanowi pierwszy stopień zagrożenia życia, dlatego też wszystkie eskapady poza Mako powinny być szybkie i sprawne.
2 - obóz najemników. Na miejscu spostrzeżesz, że doszło tutaj do samobójstwa lub nawet podwójnego morderstwa. Choć nie jesteś w stanie przeprowadzić śledztwa, to jednak możesz zdobyć tutaj kilka cennych rzeczy. Przy zwłokach jednego z najemników natkniesz się na medalion Ligi Pierwszch, którego potrzebujesz do ukończenia zadania Niezbadany świat: Zlokalizuj znaki bitwy. W leżącej nieopodal skrzyni natrafisz z kolei na rękopis zapisków Matki Dilinagi, co przybliży cię do wypełnienia misji Niezbadany świat: Pisma asari. Co więcej, w jednym z budynków znajdziesz także zestaw technologiczny z losowymi ulepszeniami sprzętu.
3 - szczątki sondy. Po pomyślnej deszyfracji możesz zabrać wszystkie przedmioty, jakie tylko tutaj znajdziesz.
4 - miażdżypaszcza. Skorzystaj z armatki Mako, by zabić potwora, a następnie zbadaj pobliskie złoże tytanu. Jego eksploracja jest częścią zadania Niezbadany świat: Cenne minerały. Poza tym otrzymasz spory zastrzyk kredytów oraz PD.
5 - złoże samaru. Zbadanie go jest częścią zadania Niezbadany świat: Cenne minerały. Poza tym otrzymasz spory zastrzyk kredytów oraz PD.
6 - posterunek hetmana. Jeśli otrzymałeś od admirała Hacketta zadanie Niezbadany świat: Negocjacje, będziesz mógł wejść do środka i porozmawiać z dowódcą bazy - "Lordem" Dariusem.
Darius w czasie rozmowy wzniesie się na szczyty arogancji - zażąda przeprosin od Przymierza za nielegalne wydobycie Elementu Zero z "jego" asteroidy, opłaty za prawo do wydobywania go, a także aparatury do rafinacji czerwonego piasku. Jeśli masz zamiar podążać zgodnie z instrukcją Hacketta, musisz być wobec niego grzeczny, potulny i na wszystko się zgadzać. Na koniec Darius wręczy ci OSD, który przypieczętuje układ pomiędzy nim a Przymierzem.
Oczywiście nie musisz się godzić na znoszenie fanaberii Dariusa. W każdym momencie możesz go zrugać, co zaowocuje potyczką z nim oraz jego ochraniarzami - nie będzie to jednak trudna przeprawa. Zabicie Dariusa jest równoznaczne z koniecznością wejścia na piętro bazy i odblokowania drzwi wejsciowych z panelu znajdującego się w tylnym pomieszczeniu.
Bez względu na to, jak załatwiłeś sprawę z samozwańczym "Lordem", przeszukaj jego bazę - znajdziesz kilka skrzyń oraz innych pojemników z losowymi przedmiotami.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!