Wasteland 2: "polerowanie" wciąż trwa

Chris Keenan z inXile sporządził nowy artykuł dotyczący Wasteland 2. W swoim tekście porusza kwestię ciągłego "polerowania" gry, która po pokazie dema zebrała wiele krytycznych komentarzy.

Jak twierdzi kierownik projektu, deweloperzy zdają sobie sprawę z niedociągnięć, które można było zaobserwować w demonstracyjnej wersji Wasteland 2, jednakże woleli nie poświęcać nadmiernego czasu na jej tworzenie kosztem opóźnień w wydaniu pełnej wersji gry. Mowa tutaj m.in. o grafice i interfejsie użytkownika, które wedle słów Keenana nie są jeszcze w finalnej wersji.

Sporo wątpliwości wywołał system walki, a konkretnie odejście od "hexów" na rzecz kwadratów. Jak zapewnia Keenan, rdzen mechaniki nie ulegnie zmianie, ale zostaną dodane dodatkowe atrybuty ułatwiające poruszanie się po polu bitwy. Kierownik projektu odparł również zarzuty o linearność rozgrywki, tłumacząc, że pokaz gry był ograniczony możliwościami technicznymi wersji demonstracyjnej oraz chęcia przedstawienia konkretnych aspektów gry.

 

Pełny artykuł Keenana znajdziecie tutaj. Poniżej wklejam natomiast gameplay z omawianego w artykule dema gry - jeśli ktoś jeszcze nie widział.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.