Pozostałe umiejętności

Przewodnik gry Might & Magic X: Legacy

Niniejszy artykuł zestawia trenerów umiejętności, które nie należą bezpośrednio ani do zdolności bojowych, ani magicznych.

Mistycyzm

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Yayoi
Lokacja: Morska Ostoja, Dojo w Morskiej Ostoi (współrzędne: 30,23)
Uwagi: By dostać się do Morskiej Ostoi należy najpierw aktywować ołtarz Sylanny w zadaniu z głównego wątku fabularnego „Kłopoty z Żywiołami”.

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Lowell
Lokacja: Slumsy, Centrum treningowe Czarnej Straży (współrzędne: 27,16)
Uwagi: By dostać się do Karthalu należy najpierw ukończyć zadanie z głównego wątku fabularnego „Informator Morgana”.

Poziom: Mistrz
Imię postaci: Ajit
Lokacja: Slumsy, Kryjówka Czarnego Kła (współrzędne: 3,23)
Uwagi: By dostać się do Karthalu należy najpierw ukończyć zadanie z głównego wątku fabularnego „Informator Morgana”.

Poziom: Arcymistrz
Imię postaci: Falgar
Lokacja: Grań, Duży dom (współrzędne: 31,17)
Uwagi: Grań to miasto położone w Spustoszonych Ziemiach (współrzędne: 19,48) w przeciwieństwie do innych osad nie trzeba wykonać żadnego zadania, by się doń dostać. Falgar udzieli swych nauk po uwolnieniu go z więzienia w cyklu zadań „Wielka ucieczka” z głównego wątku fabularnego.

Sztuka wojenna

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Caldwell
Lokacja: Sorpigal nad Morzem, Broń u Caldwella (współrzędne: 14,19)

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Brogan
Lokacja: Slumsy, Centrum treningowe Czarnej Straży (współrzędne: 27,16)
Uwagi: By dostać się do Karthalu należy najpierw ukończyć zadanie z głównego wątku fabularnego „Informator Morgana”.

Poziom: Mistrz
Imię postaci: Zakaral
Lokacja: Slumsy, Tawerna de la Licorne u Rickarda (współrzędne: 17,23)
Uwagi: By dostać się do Karthalu należy najpierw ukończyć zadanie z głównego wątku fabularnego „Informator Morgana”.

W chwili kiedy piszę ten poradnik, lokalizacja gry była wadliwa i nie zawierała informacji o poziomie, na jakim naucza Zakaral. Są to usługi mistrza.

Poziom: Arcymistrz
Imię postaci: Sandor
Lokacja: Spustoszone Ziemie, Sandor (współrzędne: 43,15)
Uwagi: Szamański namiot nad morzem, niedaleko wraku statku.
Zadanie: Zanim zacznie nas uczyć należy pokonać 3 fale przeciwników tuż przed jego namiotem. Pierwsza składa się z orków i goblinów, druga wojowników jaguara i szamanów, a trzecia to dwaj cyklopi. Na tym etapie gry walki nie powinny sprawić ci problemów, ale warto pamiętać o osłabieniu pancerza cyklopa i o tym, że goblinoidy są wysoce odporne na magię.

Uniki

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Bear
Lokacja: Morska Ostoja, Bear (współrzędne: 7,4)
Uwagi: By dostać się do Morskiej Ostoi należy najpierw aktywować ołtarz Sylanny w zadaniu z głównego wątku fabularnego „Kłopoty z Żywiołami”.

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Złodziej Czarnego Kła
Lokacja: Slumsy, Kryjówka Czarnego Kła (współrzędne: 3,23)
Uwagi: By dostać się do Karthalu należy najpierw ukończyć zadanie z głównego wątku fabularnego „Informator Morgana”.

Poziom: Mistrz
Imię postaci: Every
Lokacja: Grań, Zbroje dla każdego (współrzędne: 25,5)
Uwagi: Grań to miasto położone w Spustoszonych Ziemiach (współrzędne: 19,48) w przeciwieństwie do innych osad nie trzeba wykonać żadnego zadania, by się doń dostać.

Poziom: Arcymistrz
Imię postaci: Wysthal
Lokacja: Dżungla Wyslin, Wysthal (współrzędne 15,68)
Uwagi: Zanim pojawi się w tym miejscu trzeba wykonać poniższe zadanie.
Zadanie: Droga do pozyskania jej usług potrafiłaby doprowadzić do szewskiej pasji nawet buddyjskiego mnicha na szczęście poniższe rady znacząco ułatwią wam zadanie. Zanim Wysthal zacznie uczyć należy ją złapać, co sprowadza się do kilkukrotnego odnalezienia jej w różnych zakątkach świata gry. Pierwszy raz spotkacie ją w Cienistej Kniei (współrzędne 91,38) w czymś, co niepokojąca przypomina wychodek. Po „rozmowie” dziewka ucieknie i skryje się w strażnicy w Lesie Yon-Chall (79,87), aż wreszcie pobiegnie do Dżungli Wyslin (15,68), gdzie w końcu zacznie nas nauczać.

Wiedza tajemna

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Faris
Lokacja: Sorpigal nad Morzem, Mistyczna Biblioteka (współrzędne: 8,3)

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Yayoi
Lokacja: Morska Ostoja, Dojo w Morskiej Ostoi (współrzędne: 30,23)
Uwagi: By dostać się do Morskiej Ostoi należy najpierw aktywować ołtarz Sylanny w zadaniu z głównego wątku fabularnego „Kłopoty z Żywiołami”.

Poziom: Mistrz
Imię postaci: Yashima
Lokacja: Grań, Dom Mojo (współrzędne: 21,20)
Uwagi: Grań to miasto położone w Spustoszonych Ziemiach (współrzędne: 19,48) w przeciwieństwie do innych osad nie trzeba wykonać żadnego zadania, by się doń dostać. W chwili kiedy piszę ten poradnik, lokalizacja gry była wadliwa i nie zawierała informacji o poziomie, na jakim naucza Yashima. Są to usługi mistrza.

Poziom: Arcymistrz
Imię postaci: Mizuki
Lokacja: Spustoszone Ziemie, Mizuki (współrzędne: 20,33)
Uwagi: Nad morzem, obok wielkiej, widocznej z daleka statuy wojownika naga.
Zadanie: Zanim udzieli swych usług należy wykonać prostą, acz uciążliwą misję poboczną – najpierw należy odczekać 24 godziny (czasu gry, oczywiście) i z nią porozmawiać, a następnie powtórzyć rozmowę za tydzień i… miesiąc. Po każdym okresie oczekiwanie gra poinformuje was, że nadszedł już czas na rozmowę.

Wytrzymałość

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Bear
Lokacja: Morska Ostoja, Bear (współrzędne: 7,4)
Uwagi: By dostać się do Morskiej Ostoi należy najpierw aktywować ołtarz Sylanny w zadaniu z głównego wątku fabularnego „Kłopoty z Żywiołami”.

Poziom: Ekspert
Imię postaci: Guaora
Lokacja: Grań, Centrum treningowe (współrzędne: 13,3)
Uwagi: Grań to miasto położone w Spustoszonych Ziemiach (współrzędne: 19,48) w przeciwieństwie do innych osad nie trzeba wykonać żadnego zadania, by się doń dostać.

Poziom: Mistrz
Imię postaci: Maximus
Lokacja: Sorpigal nad Morzem, Miejski garnizon w Sorpigalu (współrzędne: 19,21).

Poziom: Arcymistrz
Imię postaci: Atlas
Lokacja: Gęstwina Dubry, Atlas (współrzędne: 83,18)
Uwagi: Atlas mieszka w małym namiocie, tuż na granicy z Doliną Navei. Najprościej trafić tam idąc na południe od wschodniego wyjścia z Dzielnicy portowej.


Murky


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.