Szybkość

Przewodnik gry Wasteland 2

Szybkość jest jednym z atrybutów postaci dostępnych w grze Wasteland 2: Director's Cut.

Informacje podstawowe

Szybkość to coś więcej niż czas, w jakim Strażnik pokonuje dany dystans. To także jego refleks i czas reakcji, które wpływają na jego inicjatywę w starciu. Im większa szybkość Strażnika, tym prędzej będzie mógł działać.

  • Szybkość jest jednym z kluczowych atrybutów dla postaci o charakterystyce bojowej, a to przez jej wpływ na Inicjatywę Bojową oraz Punkty Akcji.
  • Szybkość w walce jest również bardzo istotna, szczególnie przez wzgląd na obfitość osłon, które pojawiają się na polach bitew. Bez względu na to, czy bohater jest nastawiony na walkę czy nie, powinien zainwestować kilka pkt w Szybkość, by sprawnie przemieszczać się po mapach w trakcie trwania potyczki.
  • Atrybut ten oferuje również niezłe premie do uniku. Nie są one może głównym powodem do inwestycji w Szybkość, ale z pewnością się przydaje.
  • Wszystko to sprawia, że postaci bojowe powinny posiadać na start min. 8 pkt Szybkości. Bohaterowie o innej charaktestyce mogą obniżyć nieco ten pułap, jednak nawet twój chirurg powinien być dostatecznie mobilny, by być w stanie dotrzeć do kompanów i wyleczyć ich na czas.

Porady

  • Szybkość jest jednym z kluczowych atrybutów dla postaci o charakterystyce bojowej, a to przez jej wpływ na Inicjatywę Bojową oraz Punkty Akcji.
  • Szybkość w walce jest również bardzo istotna, szczególnie przez wzgląd na obfitość osłon, które pojawiają się na polach bitew. Bez względu na to, czy bohater jest nastawiony na walkę czy nie, powinien zainwestować kilka pkt w Szybkość, by sprawnie przemieszczać się po mapach w trakcie trwania potyczki.
  • Atrybut ten oferuje również niezłe premie do uniku. Nie są one może głównym powodem do inwestycji w Szybkość, ale z pewnością się przydaje.
  • Wszystko to sprawia, że postaci bojowe powinny posiadać na start min. 8 pkt Szybkości. Bohaterowie o innej charaktestyce mogą obniżyć nieco ten pułap, jednak nawet twój chirurg powinien być dostatecznie mobilny, by być w stanie dotrzeć do kompanów i wyleczyć ich na czas.

Rozwijanie Atrybutu

Poniższa tabela przedstawia zależność pomiędzy poziomem Szybkości a poziomem Szybkości bojowej oraz premiami do Inicjatywy i szansy na unik.

Punkty Szybkości Szybkość w walce Premia do Inicjatywy w walce Premia do uniku
1 +1.5 0 +1%
2 +1.6 +1 +2%
3 +1.7 +1 +3%
4 +1.8 +2 +4%
5 +1.9 +2 +5%
6 +2.0 +3 +6%
7 +2.2 +3 +7%
8 +2.3 +4 +8%
9 +2.4 +4 +9%
10 +2.5 +5 +10%

Mrozie


Opublikowano:

Zobacz komentarze ()
Ostatnia aktualizacja:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.