Margarita Laux-Antille

Przewodnik gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Margarita Laux-Antille jest jedną z bohaterek gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Długo można by wymieniać przymioty umysłu, ducha i ciała czarodziejki Margarity Laux-Antille. Rita, jak zwały ją przyjaciółki, piastowała ongiś stanowisko rektorki szkoły czarodziejek w Aretuzie na wyspie Thanedd – tej samej, którą ukończyła jej słynna antenatka, Ilona Laux-Antille.

Co nieczęste wśród przedstawicielek jej profesji, Margarity nie interesowała polityka. Miała na względzie wyłącznie dobro szkoły i z tej właśnie przyczyny wstąpiła do Loży czarodziejek.

Nie sposób także nie wspomnieć o jej urodzie. Mawiano, że figura magiczki może przyprawić o zazdrość marmurowe posągi bogiń i nimf, kute dłutem najsłynniejszych rzeźbiarzy.

Mimo tych wszystkich przymiotów mistrzyni Laux-Antille nie uniknęła losu, jaki w tym czasie spotkał wielu jej konfratrów. Została aresztowana i przebywała w oxenfurckim więzieniu, oczekując krótkiego i niewątpliwie stronniczego procesu.

Tylko dzięki pomocy Geralta i Yennefer, którzy wydostali ją z celi, Margarita uniknęła stosu.

Powiązane zadania


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.