Mur

Solucja i poradnik gry Gra o tron

Eksploracja

Mur

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - DLC - Więzy krwi - Mur

1 - punkt startowy.

2 - Cregan.

3 - most.

4 - koszyk. Zawiezie cię do lasu po drugiej stronie Muru.

Opis

Aby rozpocząć grę w to DLC, wybierz "Nową grę", następnie "DLC", "Zadania" i "Więzy krwi". Nowa przygoda przeniesie cię na Mur, 10 lat przed wydarzeniami z podstawowej wersji Gry o tron. Rozgrywkę rozpoczniesz od stworzenia nowej postaci Morsa. Warto tutaj wspomnieć, że w całym dodatku będziesz mógł walczyć głównie w lekkiej lub średniej zbroi, dlatego jeśli chcesz wyciągnąć ze swojej postaci maksimum, powinieneś wybrać styl walki Magnara. Dodatek jest krótki - jego przejście zajmie ci maksimum 2 godziny - jednakże doświadczenie będziesz zdobywał o wiele szybciej, niż w podstawowej grze, co pozwoli ci awansować nawet na 9 poziom. Nie musisz się więc martwić, że na początku Mors okaże się dosyć słaby, bowiem szybko pojawi się okazja do poprawienia jego umiejętności i zwiększenia wachlarza zdolności, którymi może operować w walce.

Po przebrnięciu przez ekran tworzenia postaci wylądujesz w windzie jadącej na Mur. Razem z tobą będą Gorold, zwiadowca, którego widziałeś w intrze do podstawowej wersji gry, oraz budowniczy imieniem Maekar. Przejażdżkę umili ci słowna utarczka z Goroldem. Na szczycie (1) spotkacie Łasicę, który po krótkim powitaniu zabierze Maekara do uszkodzonego mostu i zostawi ciebie oraz Gorolda z Merynem - rekrutem czekającym na przeszkolenie. W trójkę ruszajcie na spotkanie z Creganem (2), którego zmienisz na warcie. Kolejna krótka, niezwykle miła pogawędka i będziesz mógł kontynuować patrol w zachodnim kierunku.

Po kilku krokach usłyszysz krzyk Łasicy. Biegnij w stronę mostu (3), gdzie zastaniesz kilku Dzikich. Pokonaj ich, jak również kolejnych wojowników, którzy pojawią się chwilę później - w sumie zmierzysz się z ok. tuzinem wrogów. Gdy położysz ich trupem, otrzymasz łącznie ok. 2200 PD. Porozmawiaj z Łasicą. Okaże się, że naprawiana przez Maekara konstrukcja zawaliła się i odcięła wam drogę do Czarnego Zamku. Co więcej, w zamieszaniu zniknął Maekar. Po krótkiej wymianie zdań zapadnie decyzja, by poszukać budowniczego na terytorium Dzikich. Wkrótce cała czwórka zjedzie koszem (4) do lasu po drugiej stronie Muru.

=


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.