Eksploracja
Riverspring
1 - punkt startowy. Przejście do mapy świata.
2 - Victor.
3 - domokrążca. Pojawi się tutaj, jeśli w czasie miejskiej rebelii wspierałeś głównie parweniuszy.
4 - Victor (po rozmowie w 2). Zabierze cię do Leśnej Warowni, kiedy będziesz gotowy do drogi.
5 - kupiec. Pojawi się tutaj, jeśli w czasie miejskiej rebelii wspierałeś głównie strażników oraz szlachtę.
6 - przejście na dziedziniec zamku. Jeżeli w czasie miejskiej rebelii wspierałeś zarówno chłopów, jak i szlachciców, spotkasz tam Zarządcę Zamku. Poza tym, przez dziedziniec możesz oczywiście dostać się do samej twierdzy, która jest celem twojej podróży.
7 - przejście prowadzące do Bożego Gaju. Wewnątrz spotkasz kilku kapłanów R'hllora, którzy przybyli, by rozpocząć misję nawracania ludności Riverspring na wiarę w Ognistego Boga. Jeżeli w czasie rebelii odwiodłeś Robina od popełnienia samobójstwa, również go tutaj spotkasz - i to w szatach kapłana R'hllora.
Z Bożego Gaju możesz oczywiście przedostać się na dziedziniec zamku, a stamtąd do jego wnętrza.
Opis
Po przybyciu do Riverspring zauważysz, że wiele się zmieniło. Ludzie będą z ożywieniem rozmawiać o podjętych przez ciebie decyzjach, pojawią się również nowi kupcy. Każdy, kogo uratowałeś w czasie rebelii przed śmiercią i więzieniem, będzie chciał ci teraz podziękować (m.in. Mała Pałka, który dołączył do straży miejskiej). Warto porozmawiać przede wszystkim z Victorem (2). Przewoźnik obieca użyczyć ci swoich usług, kiedy będziesz potrzebował dostać się do Leśnej Warowni - spotkasz go później w dokach (4). Na razie jednak twoim głównym celem jest dotarcie do zamku Riverspring.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!