Riverspring

Solucja i poradnik gry Gra o tron

Eksploracja

Riverspring

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Za wszystkie dni, które przeminęły - Riverspring

1 - punkt startowy.

2 - Tyrek.

3 - worek. W środku znajdziesz Archiwa Westeros, dzięki którym uzyskasz wpis do Kodeksu na temat Czarnego Nurtu.

4 - zbrojmistrz oraz kowal. Możesz u nich uzupełnić swój ekwipunek, choć na razie raczej nie będzie cię stać na oferowane przez rzemieślników przedmioty. W ich asortymencie znajdziesz m.in. Myrski bułat, Lancę z Dorne i Ostrze terroru.

Ponadto, u zbrojmistrza można zakupić posążek Kowala, który jest niezbędny do ukończenia pobocznej misji Wiara naszych przodków.

5 - alchemik. Kiedy tylko otrzymasz Flakonik, będziesz mógł napełnić go wybraną miksturą.

6 - przejście prowadzące na dziedziniec zamku Riverspring.

7 - przejście prowadzące do Bożego Gaju w Riverspring. Dostęp do niego otrzymasz po rozmowie z maesterem Harwynem.

Boży Gaj w Riverspring

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Za wszystkie dni, które przeminęły - Boży Gaj w Riverspring

7 - przejście prowadzące na ulice Riverspring.

8 - trumna.

9 - dziupla. W środku znajdziesz Archiwa Westeros, dzięki którym uzyskasz wpis do Kodeksu na temat Bożych Gajów.

10 - przejście prowadzące na dziedziniec zamku Riverspring.

Dziedziniec zamku Riverspring

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Wątek główny - Za wszystkie dni, które przeminęły - Dziedziniec zamku Riverspring

6 - przejście prowadzące na ulice Riverspring.

10 - przejście prowadzące do Bożego Gaju w Riverspring.

11 - Zarządca zamku Riverspring. Możesz u niego sprzedać zbędny ekwipunek - na nowy raczej nie będzie cię stać.

12 - maester Harwyn.

 

Opis

Nowy rozdział rozpoczniesz jako Alester Sarwyck - kapłan R'hllora, który po 15 latach powraca do swojej rodzinnej dziedziny po okresie owianego tajemnicą, dobrowolnego "wygnania". Powodem nagłego przyjazdu do Siedmiu Królestw jest pogrzeb ojca, lorda Riverspring. Bynajmniej nie musisz jednak rozmawiać o tym z przewoźnikiem, który wysadzi cię na przystani (1).

Twoim pierwszym celem będzie dotarcie do zamku Riverspring (6). Po drodze warto posłuchać człowieka imieniem Tyrek (2), który będzie nawoływał mieszkańców miasteczka do buntu przeciwko możnym. Jeśli zaczniesz rozpytywać o sytuację w mieście, dowiesz się o braku żywności i wielu innych problemach trawiących lokalną społeczność drobnych rzemieślników i kupców. Warto o tym wiedzieć przed zbliżającymi się wydarzeniami.

Gdy dotrzesz do głównej bramy (6), strażnicy nie rozpoznają cię, ale zgodzą się posłać kogoś po maestera Harwyna. W międzyczasie spotkasz się ze swoim kuzynem i zarazem kapitanem straży, Rymanem Sarwyckiem. Mężczyzna okaże się niezbyt przychylnie nastawiony; jeśli i ty nie pohamujesz języka, rozmowa zakończy się pojedynkiem. Po krótkiej wymianie ciosów walkę powstrzyma Harwyn. Maester opowie ci co nieco o sytuacji w zamku, po czym odprowadzi do Bożego Gaju (7), gdzie ma się odbyć ceremonia pogrzebowa. Otrzymasz również 300 PD.

Na pogrzebie spotkasz swoją siostrę Elyanę. Kobieta również nie przywita cię zbyt ciepło, a kiedy postanowisz pożegnać ojca "ostatnim pocałunkiem R'hllora", wścieknie się jeszcze bardziej. Niemniej, zyskasz 300 PD, zaś Ravella powie ci, że Harwyn oczekuje cię na dziedzińcu zamku (12). Przed odejściem warto zamienić jeszcze kilka słów z Septą, by powspominać stare czasu i skonfrontować wiarę w Siedmiu z doktrynami R'hllora.

Harwyn (12) nie będzie miał dla ciebie dobrych informacji. Po pierwsze, królowa Cersei zaplanowała ślub twojej siostry z należącym niegdyś do rodziny bękartem, Valarrem Hillem, dzięki czemu stałby się on prawowitym lordem Riverspring. Po drugie, istnieje spore prawdopodobieństwo, że twój ojciec został okruty i to przez własnego syna - Gawena. Podejrzenia są tym większe, że twój brat zniknął niedługo po zgonie byłego już lorda Riverspring. Z rozmyślań nad kondycją familii Sarwycków wyrwie cię jednak strażnik, który zamelduje, że mieszkańcy Riverspring wzniecili bunt i niedługo mogą przebić się do zamku. Postanowisz wraz z Rymanem udać się na ulice i powstrzymać żądny krwi szlachciców tłum. Skorzystaj z przejścia (6), by przedostać się w okolicę głównej bramy zamku.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.