Wstęp
Zadanie to otrzymasz od Waldera podczas swojej pierwszej wizyty w Czarnym Zamku.
Opis
Walder okaże się być nie tylko znakomitym zwiadowcą, ale również znawcą sztuki. Przekaż mu swoją figurkę Wojownika, a otrzymasz 80 PD. Walder stwierdzi przy tym, że gdybyś znalazł jeszcze inne posążki, z chęcią je odrestauruje. To zainicjuje zadanie, które będzie trwać niemal do końca gry, bowiem będziesz w stanie je ukończyć dopiero w 13 rozdziale.
W czasie rozgrywki natkniesz się na 6 posążków:
- Kowal - odkupisz go od zbrojmistrza w Riverspring, począwszy od 2 rozdziału.
- Matka - znajdziesz ją w pokoju Jeyne w zamtuzie mieszczącym się w Mole's Town (tylko w trakcie 5 rozdziału).
- Ojciec - znajdziesz go w szafie w chacie Westfordów, począwszy od 7 rozdziału.
- Dziewica - otrzymasz ją od Bethany, jeśli pomożesz kobiecie w zadaniu Od nędzy do pieniędzy.
- Nieznajomy - znajdziesz go w gabinecie Kolekcjonera, którego posiadłość odwiedzisz wykonując misję Pomścij Riverspring.
- Starucha - otrzymasz ją od Ravelli w nagrodę za uratowanie życia; jeśli nie pomożesz kapłance, posążek znajdziesz potem przy jej zwłokach (oba zdarzenia mają miejsce w 12 rozdziale).
Zebrane statuetki najlepiej odnieść do Waldera za jednym zamachem, tj. w 13 rozdziale. Za każdą dostarczoną figurkę otrzymasz 70 PD, zaś po oddaniu ostatniej Alester zainicjuje rozmowę z Morsem na temat wiary. Jeśli brat Nocnej Straży pozostanie wówczas przy wierze w Siedmiu, otrzymasz amulet Chwała Siedmiu, którego będzie mógł używać jedynie Mors. Jeśli Alesterowi uda się przekonać kompana do konwersji, twoją nagrodą będzie amulet Prochy Siedmiu, z którego użytek zrobi jedynie dziedzic Riverspring. W obu przypadkach zdobędziesz również Osiągnięcie Święte przedmioty.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!