Nie taki dziki

Solucja i poradnik gry Gra o tron

Wstęp

Zadanie to otrzymasz od maestera Harwyna w 13 rozdziale gry, zaraz po powrocie z Leśnej Warowni.

Mole's Town

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Zadania poboczne - Nie taki dziki - Mole's Town

1 - przejście do mapy świata.

2 - wejście do zamtuza w Mole's Town.

3 - wejście do tuneli Mole's Town.

Tunele Mole's Town

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Zadania poboczne - Nie taki dziki - Tunele Mole's Town

3 - przejście prowadzące na ulice Mole's Town.

4 - przejście prowadzące do zamtuza w Mole's Town.

5 - tajne przejście. Znajdziesz je używając Widzenia R'hllora.

6 - miejsce zbrodni. Przy zwłokach brata Nocnej Straży znajdziesz Archiwa Westeros, które zapewnią ci wpis do Kodeksu na temat Długiej Nocy. Warto zajrzeć również na znajdujący się w tym samym pomieszczeniu regał, gdzie odkryjesz klucz otwierający zamknięte do tej pory drzwi.

7 - tajne przejście. Znajdziesz je używając Widzenia R'hllora.

8 - Byam.

9 - sakwa z bronią Dzikich.

10 - przejście prowadzące do Daru.

Dar

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Zadania poboczne - Nie taki dziki - Dar

10 - wejście do tuneli Mole's Town.

11 - obóz Dzikich.

12 - przejście prowadzące do Icemarku.

Icemark, parter

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Zadania poboczne - Nie taki dziki - Icemark, parter

13 - przejście do mapy świata.

14 - schody wiodące na pierwsze piętro Icemarku.

Icemark, pierwsze piętro

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Zadania poboczne - Nie taki dziki - Icemark, pierwsze piętro

14 - schody prowadzące na parter Icemarku.

15 - schody prowadzące na drugie piętro Icemarku.

Icemark, drugie piętro

Gry cRPG - Solucja i poradnik - Gra o Tron - Zadania poboczne - Nie taki dziki - Icemark, drugie piętro

15 - schody prowadzące na pierwsze piętro Icemarku.

16 - Sabraque.

Opis

Po powrocie z Leśnej Warowni maester Harwyn powiadomi cię o kruku, który przyniósł wiadomość z Czarnego Zamku. List został zaadresowany do Morsa, a jego autorem jest sam Qhorin Półręki. Z treści dokumentu dowiesz się, że do Daru przedarła się spora grupa Dzikich, która morduje osadników oraz braci Nocnej Straży, wyrywa im serca i dokonuje mrocznych rytuałów. Szczegóły poznasz jednak dopiero na miejscu.

Półrękiego znajdziesz w kwaterze Lorda-Dowódcy w Czarnym Zamku. Zwiadowca poprosi cię, abyś pomógł mu wytropić Dzikich i zlikwidować zagrożenie. Mors się oczywiście zgodzi, natomiast Qhorin zasugeruje, by poszukiwania rozpocząć od okolic Mole's Town. Tam też się skieruj.

Po przybyciu na miejsce od razu biegnij w kierunku miasteczka. Kiedy się zbliżysz, dostrzeżesz dwójkę Dzikich oraz przemytnika. Ci pierwsi uciekną do zamtuza (2), podczas gdy szmugler zaszyje się w tunelach pod miastem (3). Na szczęście twój pies wychwyci woń tak jednych, jak i drugich. Sugeruje podążać na razie tropem przemytnika.

Woń przemytnika

Zapach przestępcy zaprowadzi cię do tunelów Mole's Town, a następnie do ślepego zaułka (5). Użyj zdolności Widzenia R'hllora, by odnaleźć ukryte przejście. W ten sposób uzyskasz wreszcie dostęp do zamkniętego wcześniej pomieszczenia, w którym zabito brata Nocnej Straży (6). Nie trzeba być szczególnie bystrym detektywem, by dostrzec, że morderstwo było robotą Dzikich. Wróć do tajnego korytarza i skorzystaj ponownie z Widzenia R'hllora, by odblokować kolejne przejście (7). Stąd dotrzesz już do domu przemytnika jak po sznurku.

Byam, gdyż takie imię nosi szmugler, będzie próbował się wyłgać, ale niezbyt skutecznie - groźby Morsa skłonią go w końcu do wyjawienia prawdy. Dzięki temu dowiesz się, że przestępca miał dobić targu z Dzikimi w Darze - to twój nowy cel podróży. Przed odejściem będziesz musiał podjąć jeszcze decyzję dotyczącą życia Byama. Jeśli go zabijesz, otrzymasz 90 PD, zaś jeżeli oszczędzisz, nie dostaniesz nic.

Woń Dzikich

Zapach zaprowadzi cię do zamtuza, a następnie, jak można było się domyślać, przez doskonale już znaną ci klapę w podłodze do tuneli rozciągających się pod Mole's Town. Stamtąd woń ludzi zza Muru będzie prowadzić cię podziemnymi korytarzami aż do przejścia łączącego miasteczko z Darem. Po drodze natkniesz się jeszcze na sakwę z bronią Dzikich (9), co da ci do zrozumienia, że musieli oni zamienić swój rynsztunek na przebrania.

Spotkanie z Dzikimi

Jak więc widać, nie obejdzie się bez ponownych odwiedzin w Darze (10). Tutaj woń Dzikich się jeszcze nasili i zaprowadzi cię do ich obozu (11). Trójka nieprzyjaciół ruszy do ataku, podczas gdy kobieta imieniem Thistle pobiegnie ostrzec przywódcę grupy, niejakiego Sabraque'a. Rozpraw się z Dzikimi i ruszaj tropem niewiasty. W ten sposób dotrzesz do Icemarku (12).

Na miejscu przywita cię sam Sabraque. Mężczyzna stwierdzi, że jego lud ucieka przed białymi wędrowcami i przychodzi w pokoju, choć ostatnie czyny raczej temu przeczą. W każdym bądź razie to od ciebie zależy, co zrobisz z Dzikimi:

  • Jeśli zaufasz Sabraque'owi, zostaniesz zaproszony do jego ogniska (16). Tam mężczyzna opowie ci nieco więcej o białych wędrowcach oraz sytuacji Dzikich, a także wręczy Bransoletę Dzikich, która poprawi zdolności twojego psa. Otrzymasz również 235 PD.
  • Jeśli odrzucisz propozycję pokoju Sabraque'a, będziesz musiał zabić wszystkich obecnych w Icemarku Dzikich. Twoim głównym celem będzie oczywiście ich przywódca (16), jednakże wcześniej na twojej drodze stanie kilku słabszych przeciwników. Kiedy ich pokonasz, w decydującej walce będziesz musiał zmierzyć się nie tylko z Sabraquem, ale również z siedmioma innymi Dzikimi, co może uczynić walkę pewnym wyzwaniem. Za zwycięstwo w tej bitwie otrzymasz ok. 500 PD, jednak nie uzyskasz żadnych interesujących łupów.

Aby zakończyć to zadanie, wróć do Qhorina Półrękiego. Bez względu na ostateczny los Dzikich otrzymasz 100 PD oraz nowy wpis do Kodeksu traktujący o Wieży Cienia.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.