- Świątynia Tempusa
- Dom Hrothgara
- Zimowa Kołyska
- Skład Pomaba
- Śnieżna Zaspa
- Damien
- Dom Starego Jeda
- Jhonen
- Dom Apsela
- Elisia
- Wyjście z miasta
Właśnie wraz z jedną karawan przybyłeś do Easthaven. Kiedy będziesz odpoczywał przy kufelku zagadnie cię burmistrz miasta Hrothgar i poprosi o rozmowę w jego domu. Po chwili Hrothgar odejdzie, a ty powinieneś wybrać się na mały rekonesans po mieście i okolicach.
Na początek porozmawiaj z barmanką. W jej piwnicy zagnieździły się żuki - trzeba je zniszczyć. Uprzednio jednak wyekwipuj swoich towarzyszy w Składzie Pomaba (3); przy okazji kup butelkę wina, przyda się już za chwilę. Po wykonaniu zadania porozmawiaj z kobietą - dostaniesz trochę PD i parę sztuk złota. Skieruj się do 6, gdzie spotkasz małego chłopca, Damiena. "Potwory" zabrały mu dzisiejszy połów - idź w kierunku wskazanym przez chłopca i spacyfikuj "potwory", którymi okazuje się być grupka goblinów. Ze zwłok ich przywódcy zabierz pozostałości ryby i oddaj ją Damienowi. Podążaj do 7. Spotkasz tam Starego Jeda - oddaj mu butelkę wina kupioną u Pomaba, a otrzymasz trochę PD. Niedaleko domu Jeda spotkasz Jhonena (8), który opowie ci o swoich dziwnych snach. Wysłuchawszy opowieści pogadaj z Apselem stojącym obok swojego domu (9). Biedak ma problem z wilkiem, który rozgościł się w jego pracowni; ponadto uciekając przed zwierzęciem Apsel złamał klucz w zamku - jednak dla wprawnego łotrzyka otworzenie drzwi nie będzie problemem. Pozbądź się wilka i porozmawiaj z Apselem - uradowany skrymszander wręczy ci swój sztylet. W 10 spotkasz driadę, Elisię. To ona dręczy snami Jhonena. Zgódź się jej pomóc, a otrzymane szczątki miecza oddaj Jhonenowi. Wróć do Elisii - driada podziękuje i zniknie, ty natomiast udaj się do świątyni Tempusa (1). Porozmawiaj z kapłanką i z Everardem. Udaj się teraz do domu Hrothgara (2). Burmistrz Easthaven planuje wyprawę do Kuldahar i proponuje ci uczestnictwo w niej (jeżeli jeszcze się wahasz, to podpowiem: chcesz wyruszyć z Hrothgarem). Póki co trzeba dowiedzieć co się stało karawaną, której przeznaczeniem było Easthaven. Opuść miasto południowym wyjściem(11).
Po wejściu do tego małego skalnego przesmyku idź jedyną właściwą drogą. Zabij wilki; zobaczysz szczątki karawany i orków uciekających do jaskini. Podążaj za nimi.
- Skrzynia
- Ogr z obstawą
W środku spotkasz paręnaście orków gotowych do wyrżnięcia. Cele twojej ekspedycji są dwa: skrzynia (1) w północnej części kawerny, w której znajdziesz losowy magiczny przedmiot (coś za fatygę musisz mieć) oraz ogr wraz z obstawą rezydujący w południowo-zachodniej części lokacji. Z ciała ogra zabierz kontrakt i wróć do Easthaven.
O swoich odkryciach opowiedz Hrothgarowi. Otrzymasz kolejne zadanie, jednak już o niebo łatwiejsze - musisz wybrać się do Pomaba po uzupełnienie ekwipunku dla kompani. Pogadaj z Calishytą i przygotuj się do wyprawy. Kiedy będziesz gotów porozmawiaj z Hrothgarem. Przygoda czeka.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!