Easthaven

Solucja i poradnik gry Icewind Dale

Solucja - Easthaven
  1. Świątynia Tempusa
  2. Dom Hrothgara
  3. Zimowa Kołyska
  4. Skład Pomaba
  5. Śnieżna Zaspa
  6. Damien
  7. Dom Starego Jeda
  8. Jhonen
  9. Dom Apsela
  10. Elisia
  11. Wyjście z miasta

Właśnie wraz z jedną karawan przybyłeś do Easthaven. Kiedy będziesz odpoczywał przy kufelku zagadnie cię burmistrz miasta Hrothgar i poprosi o rozmowę w jego domu. Po chwili Hrothgar odejdzie, a ty powinieneś wybrać się na mały rekonesans po mieście i okolicach.

Na początek porozmawiaj z barmanką. W jej piwnicy zagnieździły się żuki - trzeba je zniszczyć. Uprzednio jednak wyekwipuj swoich towarzyszy w Składzie Pomaba (3); przy okazji kup butelkę wina, przyda się już za chwilę. Po wykonaniu zadania porozmawiaj z kobietą - dostaniesz trochę PD i parę sztuk złota. Skieruj się do 6, gdzie spotkasz małego chłopca, Damiena. "Potwory" zabrały mu dzisiejszy połów - idź w kierunku wskazanym przez chłopca i spacyfikuj "potwory", którymi okazuje się być grupka goblinów. Ze zwłok ich przywódcy zabierz pozostałości ryby i oddaj ją Damienowi. Podążaj do 7. Spotkasz tam Starego Jeda - oddaj mu butelkę wina kupioną u Pomaba, a otrzymasz trochę PD. Niedaleko domu Jeda spotkasz Jhonena (8), który opowie ci o swoich dziwnych snach. Wysłuchawszy opowieści pogadaj z Apselem stojącym obok swojego domu (9). Biedak ma problem z wilkiem, który rozgościł się w jego pracowni; ponadto uciekając przed zwierzęciem Apsel złamał klucz w zamku - jednak dla wprawnego łotrzyka otworzenie drzwi nie będzie problemem. Pozbądź się wilka i porozmawiaj z Apselem - uradowany skrymszander wręczy ci swój sztylet. W 10 spotkasz driadę, Elisię. To ona dręczy snami Jhonena. Zgódź się jej pomóc, a otrzymane szczątki miecza oddaj Jhonenowi. Wróć do Elisii - driada podziękuje i zniknie, ty natomiast udaj się do świątyni Tempusa (1). Porozmawiaj z kapłanką i z Everardem. Udaj się teraz do domu Hrothgara (2). Burmistrz Easthaven planuje wyprawę do Kuldahar i proponuje ci uczestnictwo w niej (jeżeli jeszcze się wahasz, to podpowiem: chcesz wyruszyć z Hrothgarem). Póki co trzeba dowiedzieć co się stało karawaną, której przeznaczeniem było Easthaven. Opuść miasto południowym wyjściem(11).

Po wejściu do tego małego skalnego przesmyku idź jedyną właściwą drogą. Zabij wilki; zobaczysz szczątki karawany i orków uciekających do jaskini. Podążaj za nimi.

Solucja - Jaskinia Orków
  1. Skrzynia
  2. Ogr z obstawą

W środku spotkasz paręnaście orków gotowych do wyrżnięcia. Cele twojej ekspedycji są dwa: skrzynia (1) w północnej części kawerny, w której znajdziesz losowy magiczny przedmiot (coś za fatygę musisz mieć) oraz ogr wraz z obstawą rezydujący w południowo-zachodniej części lokacji. Z ciała ogra zabierz kontrakt i wróć do Easthaven.

O swoich odkryciach opowiedz Hrothgarowi. Otrzymasz kolejne zadanie, jednak już o niebo łatwiejsze - musisz wybrać się do Pomaba po uzupełnienie ekwipunku dla kompani. Pogadaj z Calishytą i przygotuj się do wyprawy. Kiedy będziesz gotów porozmawiaj z Hrothgarem. Przygoda czeka.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.