- Przejście na drugi poziom
Przed wejściem do świątyni spotkasz uciekającego Verbeega, Czerwoną Stopę. Opowie ci o ostatnich wydarzeniach w świątyni - nie jest dobrze, ktoś uprzedził twoją drużynę. Wejdź do środka i pogadaj z akolitą - rozmowa skończy się walką. Wykończ wszystkich przeciwników (akolici i verbeegi) i przejrzyj skrytki. Kiedy odkryjesz cały obszar, przejdź na drugi poziom (1).
- Przejście do komnaty
Drugi poziom bardzo przypomina pierwszy: rozprawiasz się z wrogami i czyścisz skrytki. Przy końcu korytarza czeka cię trochę cięższa walka, z trzema verbegami i dwoma akolitami. Verbeegi najlepiej ogłuszać, zaś na akolitów rzucić Oplątanie, po czym obu uciszyć. Przejdź do komnaty, w której trzymany jest klejnot, a raczej w której był trzymany. Znajdziesz kilka ciał i butelką z dziwną cieczą. Wróć do Kuldahar, by powiadomić o tym Arundela. Druid rozpozna substancje i wyślę cię do miejsca jej pochodzenia - Smoczego Oka.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!