Asteroida x57, główna instalacja

Solucja i poradnik gry Mass Effect

Eksploracja

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - DLC - Bring Down The Sky - Asteroida x57, główna instalacja

1 - wyjście na powierzchnię asteroidy.

2 - bitwa z batarianami. W pomieszczeniu tym czeka cię główna potyczka nie tylko z samymi terrorystami, ale także sondami bojowymi. Korzystaj z zasłon i uważaj na położone piętro wyżej galerie, którędy to wrogowie będą próbowali cię okrążać. Kiedy zlikwidujesz wszystkich przeciwników, przed twoim obliczem stanie sam Balak. Więcej szczegółów w sekcji "wątek główny".

3 - przejścia do górnej części instalacji.

4 - ładunki wybuchowe.

6 - więzienie.

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - DLC - Bring Down The Sky - Asteroida x57, górna główna instalacja

4 - ładunki wybuchowe.

5 - przejścia do dolnej części instalacji.

Wątek główny

Dzięki skrzyni na lewo od wejścia możesz uzupełnić swój zapas granatów - przydadzą się już za chwilę. W głównej sali (2) czeka cię gorące powitanie ze strony batarian oraz sond bojowych. Zlikwidowanie wszystkich wrogów z pewnością zajmie ci kilka chwil, jednak kiedy to zrobisz, na miejscu pojawi się Balak. Batarianin zagrozi, że zabije wszystkich zakładników, jeśli nie pozwolisz mu odejść. Masz dwie możliwości:

  • Pozwolić Balakowi odejść. Aby uniknąć pościgu, batarianin uruchomi ładunki wybuchowe (4) z zapalnikiem czasowym, które zniszczą stację, jeśli ich nie rozbroisz. Na wyłączenie bomb (polegające na przejściu standardowej mini-gry) będziesz miał niecałe 3 minuty, jednak na drodze stanie ci kilka kolejnych sond bojowych, więc lepiej się nie ociągaj. Wybór ten zapewni ci sporą dawkę pkt Idealisty.
  • Walczyć z Balakiem. W tym wypadku terrorysta zabije zakładników i uruchomi pole siłowe, które pozwoli batarianom znaleźć odpowiednie pozycje obronne. Przygotuj się na długą walkę, bowiem oprócz Balaka będziesz musiał poradzić sobie z kilkoma jego ochroniarzami, dwoma bestiami bojowymi i dwoma sondami obronnymi. Kiedy walka dobiegnie końca, ciężko ranny Balak zacznie wykrzykiwać groźby pod adresem ludzkości. Możesz go natychmiastowo uciszyć lub zaczekać, by zabrały go siły Przymierza. Decyzja ta nie ma żadnych dalszych konsekwencji. Stoczenie walki zapewni ci jednak spora dawkę pkt Renegata.

Po oczyszczeniu bazy asteroida zostanie wyhamowana, dzięki czemu nikomu na Terra Novie nie stanie się krzywda. Otrzymasz Osiągnięcie "Obrońca kolonii", a także podziękowania Simona Atwella. Główny inżynier nie będzie zadowolony z faktu ucieczki Balaka (jeśli pozwoliłeś mu odejść) lub śmierci Kate Bowman (jeśli zdecydowałeś się na walkę). Mimo wszystko otrzymasz od niego nagrodę: losowy lekki, średni, ciężki pancerz ludzki lub pancerz quariański, zaś jeśli użyjesz Perswazji lub Zastraszania, być może nawet jego omni-klucz. Na twoje konto wpłynie również spory zastrzyk PD.

Jeśli pozwoliłeś Balakowi odejść, na koniec odwiedź celę więzienną (6) i uwolnij pozostałych przy życiu zakładników, w tym Kate. Pani inżynier podziękuje ci za pomoc i opowie co nieco o sobie, jednak żadnej dodatkowej nagrody już nie dostaniesz.

Po zakończeniu rozmów z inżynierami możesz już opuścić główną instalację bazy i kontynuować eksplorację asteroidy x57 lub od razu wrócić na Normandię.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.