Eksploracja
Matecznik Toriana, poziom 1
2 - Torian. Istota okazuje się być naprawdę ogromna i z pewnością nie da się jej zabić w tradycyjny sposób. Po chwili z jej trzewi zostanie wypluty klon asari. Zielonoskóra kobieta stwierdzi, ze Saren był tu przed tobą i oszukał Toriana, dlatego też "Wiecznorośl" nie ma już ochoty rozmawiać. Tym samym rozpocznie się pierwsza z cyklu wielu walk z asari i pełzaczami toriana. Kobieta jest najgroźniejszym wrogiem, dlatego też zlikwiduj ją na początku.
Po walce okaże się, że jedynym sposobem zgładzenia Toriana jest usunięcie jego nerwowęzłów. W całym mateczniku jest ich sześć, tak więc czeka cię sporo pracy.
3 - nerwowęzeł #1. Jeden z sześciu, które musisz zniszczyć, by unicestwić Toriana.
4 - wejście na drugi poziom.
Matecznik Toriana, poziom 2
1 - miejsce przybycia. W tym miejscu teoretycznie zaczynasz, jednak jest to tylko swego rodzaju przedsionek, który zaprowadzi cię na pierwszy poziom matecznika - na spotkanie z Torianem. Przy okazji zostaniesz też rozliczony z akcji w kolonii - otrzymasz 2 punkty Idealisty za każdego ocalałego kolonistę oraz 2 punkty Renegata za każdego zabitego. W sumie do uzyskania są więc 32 punkty.
5 - zejście na pierwszy poziom.
6 - klon asari i pełzacze. Oczekuj gorącego powitania.
7 - szafka z bronią. Deszyfruj, wyczyść.
8 - kolejna grupa pełzaczy do odstrzału.
9 - nerwowęzeł #2. Jeden z sześciu, które musisz zniszczyć, by unicestwić Toriana.
10 - wejście na trzeci poziom.
Matecznik Toriana, poziom 3
11 - zejście na drugi poziom.
12 - kilka kolejnych pełzaczy do unicestwienia.
13 - jeszcze więcej pełzaczy...
14 - nerwowęzeł #3. Jeden z sześciu, które musisz zniszczyć, by unicestwić Toriana.
15 - kolejna porcja pełzaczy. Tym razem z klonem asari w zestawie.
16 - szafka. Deszyfruj i wyczyść, jak zwykle.
17 - jeszcze trochę pełzaczy. Bo cóżby innego?
18 - nerwowęzeł #4. Jeden z sześciu, które musisz zniszczyć, by unicestwić Toriana.
19 - wejście na czwarty poziom.
Matecznik Toriana, poziom 4
20 - zejście na poziom trzeci.
21 - klon asari + kilka kolejnych pełzaczy, więc bądź gotowy do walki.
22 - nerwowęzeł #5. Jeden z sześciu, które musisz zniszczyć, by unicestwić Toriana.
23 - przejście na piąty poziom.
Matecznik Toriana, poziom 5
24 - zejście na czwarty poziom.
25 - klon asari i pełzacze witają na ostatnim poziomie matecznika.
26 - jeszcze kilka pełzaczy... To już na szczęśćia ostatnia grupa.
27 - nerwowęzeł #6. Ostatni z sześciu, które musisz zniszczyć. Gdy go przestrzelisz, Torian spadnie do ogromnej dziury, z której prawdopodobnie już nigdy się nie wydostanie.
To jeszcze nie koniec. Z kokonu zawieszonego obok ostatniego nerwowęzła wyłoni się prawdziwa asari. Przebieg rozmowy z nią został opisany w sekcji "Misja".
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!