Eksploracja
1 - miejsce startowe. Na początek zobaczysz scenę, na której gethy zabijają uciekającego kolonistę. Pomścij go, likwidując zbliżające się maszyny.
2 - zawór wodny. Jeden z trzech związanych z zadaniem Przywrócenie dostaw wody.
3 - kolejna dwójka żołnierzy gethów i jeden szturmownik do zniszczenia.
4 - zawór wodny. Drugi z trzech związanych z zadaniem Przywrócenie dostaw wody.
5 - kolejne gethy. Tym razem dwóch snajperów, których musisz zdjąć możliwie jak najszybciej. Chwilę później do walki dołączą szturmownik i sonda gethów.
6 - wieża transmisyjna. Strzeże jej trzech krogańskich najemników, dlatego też przygotuj się na ciężką batalię. Po zlikwidowaniu przeciwników zajmij się przekaźnikiem. Kiedy i on odejdzie w niebyt, zadanie Gethy w tunelach zostanie zakończone. Przynajmniej teoretycznie, bowiem w tunelach zostało jeszcze kilka gethów do odstrzału.
7 - varren alfa, ogniwa energetyczne. Kiedy zbliżysz się do tych drzwi, zobaczysz scenę z groźnie wyglądającym varrenem alfa w roli głównej. Wkrocz do środka i postaraj się zastrzelić go tak szybko, jak to tylko możliwe. Pozostałe 5 varrenów, które dołączą do ataku, nie powinny już sprawić ci większych problemów. Tym samym zadanie Mięso varrenów jest już niemal zakończone - wystarczy poinformować Davina o sukcesie.
W tym samym pomieszczeniu natkniesz się także na zepsuty transporter. Jest to o tyle ważne, że możesz z niego wyjąć ogniwa energetyczne, których May potrzebuje do ponowengo uruchomienia generatora. Odniesienie ogniw do kolonistki jest równoznaczne z ukończeniem zadania Ogniwa energetyczne.
8 - zawór wodny. Ostatni, jaki musisz uruchomić w ramach zadania Przywrócenie dostaw wody.
9 - kolejne 4 gethy do likwidacji. Szczególną uwagę zwróć na snajpera i niszczyciela.
10 - Ian Newstead. Mężczyzna jest jednym z mieszkańców Nadziei Zhu, jednak nie dowiesz się od niego zbyt wiele, ponieważ każde zdanie kończy się dla kolonisty falą mentalnego bólu. Możesz go pozostawić w tym stanie (2 punkty Idealisty) lub skrócić jego męki (2 punkty Renegata). Tak czy inaczej, na koniec rozmowy będziesz musiał uporać się z zabłąkaną parą gethów, które pojawią się za twoimi plecami.
11 - w trakcie powrotu do Nadziei Zhu zmierzysz się tutaj z niszczycieleme, szturmowcem i żołnierzem gethów.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!