Tunele

Solucja i poradnik gry Mass Effect

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - Feros, tunele

Eksploracja

1 - miejsce startowe. Na początek zobaczysz scenę, na której gethy zabijają uciekającego kolonistę. Pomścij go, likwidując zbliżające się maszyny.

2 - zawór wodny. Jeden z trzech związanych z zadaniem Przywrócenie dostaw wody.

3 - kolejna dwójka żołnierzy gethów i jeden szturmownik do zniszczenia.

4 - zawór wodny. Drugi z trzech związanych z zadaniem Przywrócenie dostaw wody.

5 - kolejne gethy. Tym razem dwóch snajperów, których musisz zdjąć możliwie jak najszybciej. Chwilę później do walki dołączą szturmownik i sonda gethów.

6 - wieża transmisyjna. Strzeże jej trzech krogańskich najemników, dlatego też przygotuj się na ciężką batalię. Po zlikwidowaniu przeciwników zajmij się przekaźnikiem. Kiedy i on odejdzie w niebyt, zadanie Gethy w tunelach zostanie zakończone. Przynajmniej teoretycznie, bowiem w tunelach zostało jeszcze kilka gethów do odstrzału.

7 - varren alfa, ogniwa energetyczne. Kiedy zbliżysz się do tych drzwi, zobaczysz scenę z groźnie wyglądającym varrenem alfa w roli głównej. Wkrocz do środka i postaraj się zastrzelić go tak szybko, jak to tylko możliwe. Pozostałe 5 varrenów, które dołączą do ataku, nie powinny już sprawić ci większych problemów. Tym samym zadanie Mięso varrenów jest już niemal zakończone - wystarczy poinformować Davina o sukcesie.

W tym samym pomieszczeniu natkniesz się także na zepsuty transporter. Jest to o tyle ważne, że możesz z niego wyjąć ogniwa energetyczne, których May potrzebuje do ponowengo uruchomienia generatora. Odniesienie ogniw do kolonistki jest równoznaczne z ukończeniem zadania Ogniwa energetyczne.

8 - zawór wodny. Ostatni, jaki musisz uruchomić w ramach zadania Przywrócenie dostaw wody.

9 - kolejne 4 gethy do likwidacji. Szczególną uwagę zwróć na snajpera i niszczyciela.

10 - Ian Newstead. Mężczyzna jest jednym z mieszkańców Nadziei Zhu, jednak nie dowiesz się od niego zbyt wiele, ponieważ każde zdanie kończy się dla kolonisty falą mentalnego bólu. Możesz go pozostawić w tym stanie (2 punkty Idealisty) lub skrócić jego męki (2 punkty Renegata). Tak czy inaczej, na koniec rozmowy będziesz musiał uporać się z zabłąkaną parą gethów, które pojawią się za twoimi plecami.

11 - w trakcie powrotu do Nadziei Zhu zmierzysz się tutaj z niszczycieleme, szturmowcem i żołnierzem gethów.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.