Eksploracja
1 - lądowisko. Tutaj rozpoczynasz eksplorację Feros, a konkretnie głównej części mieszczącej się tutaj ludzkiej kolonii - Nadziei Zhu.
2 - David al Talaqani. Mężczyzna przekaże ci, że miejscowy dowódca, Fai Dan, chce się z tobą widzieć. Chwilę później zginie od broni gethów, zaś ty będziesz musiał rzucic się w wir walki. 6 gethów do zdjęcia.
3 - schody. Kolejna para gethów do pacyfikacji.
4 - Macha Doyle. Przy pierwszym spotkaniu kolonistka nie będzie chciała z tobą rozmawiać. Po uporaniu się z gethami w wieży (14) możesz jednak liczyć na dłuższą pogawędkę. Wówczas otrzymasz również zadanie Przywrócenie dostaw wody.
5 - May O'Connell. Kolejna napotkana kolonistka również nie będzie skora do rozmowy przed oczyszczeniem wieży (12) z gethów. Podobnie jak p. Doyle, także i ona później stanie się rozmowna, co zaowocuje zadaniem Ogniwa energetyczne.
6 - Ledra. Salariański kupiec utknął tutaj przez atak gethów. Jego niezbyt bogata oferta raczej cię nie zainteresuje, ale przynajmniej możesz się pozbyć zbędnego ekwipunku. Sprzedawca ma przy sobie jedną warta uwagi rzecz - licencję kompanii Haliat.
7 - Hana Murakami. Kolonistka bardzo zdenerwuje się, kiedy będziesz wypytywać o to, czym się zajmuje. Doradzi ci, że najlepiej jeśli od razu porozmawiasz z Fai Danem (12).
8 - terminal. Po udanej deszyfracji dostaniesz się do danych, mówiących o dużych ilościach racji żywnościowych przetransportowanych do systemu Amazon. Tym samym otrzymasz zlecenie Zbadaj dostawy.
9 - Davin Reynolds. Kolonista również nie będzie miał wiele do powiedzenia przy pierwszym spotkaniu. Dopiero po oczyszczeniu wieży (14) z gethów zdecyduje się zwierzyć z pewnego probleum - więcej przy opisie zadania Mięso varrenów.
10 - terminal Extranetu. Bliższe zapoznanie z nim zapewni ci nowy wpis w Leksykonie.
11 - Hollis i Calantha Blake'owie. Hollis opiekuje się swoją ciężko chorą żoną, którą prześladuje ból niewiadomego pochodzenia. Rozmowa z parą może ci zagwarantować kilka punktów Idealisty lub Renegata, dlatego też uważnie wybieraj kwestie dialogowe.
12 - Fai Dan, Arcelia Silva Martinez. Fai Dan jest przywódcą kolonistów, w związku z czym ma najlepsze rozeznanie w sprawach ważnych dla Nadziei Zhu. Rozmowę z nim szybko przerwie jednak kilka gethów, które wyłonią się z północnego korytarza - pozbądź się ich i kontynuuj dialog. Fai Dan wyjawi ci, że podstawowym zmartwieniem kolonii są teraz gethy okupujące wieżę (14) i tunele. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji "Misja".
Warto zaznaczyć, że rozmowy z Fai Danem mogą przysporzyć ci kilku punktów Idealisty lub Renegata. Jeśli zaś chodzi o Arcelię, to nie dowiesz się od niej nic ponad to, co uzyskasz od przywódcy kolonii.
13 - gethy. Więcej gethów.
14 - wieża. Natkniesz się tutaj na całkiem solidny opór gethów, którym przewodzi geth niszczyciel. Jeśli jednak chcesz pociągnąć dalej wątek fabularny, musisz unicestwić wszystkich znajdujących się tutaj przeciwników. Co do jednego.
15 - szafka. Wewnątrz losowe przedmioty.
16 - schody prowadzące do tuneli.
17 - winda, która zawiezie cię na niebostradę protean.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!