Archiwa
1 - brama prowadząca do wyższych ruin. Nie masz jednak żadnego powodu, żeby tam wracać.
2 - rakietowi żołnierze gethów. W liczbie czterech, aby przejazd przez archiwa nie był zbyt monotonny.
3 - bariera. W pierwszej chwili twoi towarzysze zasugerują, że to pewnie pułapka Sarena. Nic z tych rzeczy. Wysiądź z pojazdu i skieruj się do windy po prawej. Zawiezie cię ona do "Komnaty Obserwatora", w której rezyduje WI o nazwie Vigil. Spotkanie to ujawni wiele informacji dotyczących losu protean oraz ostatniej inwazji Żniwiarzy - więcej informacji znajdziesz w sekcji "Misja".
4 - rampa. Zaprowadzi cię do przejścia przez okopy.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!