Wyższe ruiny
1 - miejsce zrzutu. Joker wyrzuci cię wraz z Mako dokładnie w tym miejscu. Niestety, o chwilę za późno, by złapać Sarena, który zamknie bramę do podziemnego archiwum. Aby otworzyć wrota, musisz znaleźć terminal ochrony, zanim będziesz mógł kontynuować pościg za turianinem. Wyskakuj z Mako i ruszaj na południe.
2 - gethy. Trzech żołnierzy do zestrzelenia.
3 - plac. Przywitają cię na nim kolosy gethów, z którymi czeka cię bardzo trudna przeprawa. Korzystaj z osłon i unikaj ich energetycznych ataków - inaczej błyskawicznie zlikwidują twój oddział.
Jeśli nie możesz sobie poradzić z kolosami, przemknij się do niższych ruin (4) i włam do terminala gethów, który wyłączy te wrogie, potężne maszyny.
4 - schody prowadzące do zachodniej części niższych ruin.
5 - skrzynia z losowymi przedmiotami.
6 - schody prowadzące do południowej części niższych ruin.
7 - dziedziniec. Będziesz się musiał tutaj zmierzyć z czterema żołnierzami gethów oraz jednym niszczycielem. Po walce zajrzyj do leżącej nieopodal zabezpieczonej skrzyni.
8 - winda. Zabierze cię na platformę położoną poziom wyżej, gdzie będziesz musiał rozprawić się z dwoma szturmowcami gethów. Znajdziesz tam również zabezpieczoną skrzynię z losowymi przedmiotami.
9 - saperzy gethów. W liczbie pięciu.
10 - winda. Zawiezie cię do stacji ochrony.
11 - winda. Działa tylko w jedną stronę: ze stacji ochrony do wyższych ruin.
12 - wjazd do archiwów. Bramę otworzysz dopiero po wizycie na stacji ochrony.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!