Główny poziom Stacji Szczelinowej
1 - winda. Zjedziesz nią na niższy poziom Stacji Szczelinowej.
2 - kpt. Ventralis. Kiedy przedstawisz się jako Widmo, szef tutejszej ochrony opowie ci o problemie z rachni w ultralabach - otrzymasz nawet kartę, dzięki której będziesz mógł skorzystać z wiodącej do nich windy. To jednak później. Na razie wypytaj go o wszystko, o co tylko możesz, włączając w to temat Matki Benezji, laboratoriów, rachni oraz samej ochrony. Pomyślne użycie Perswazji/Zastraszani pozwoli ci dowiedzieć się, że nad bezpieczeństwem w Stacji Szczelinowej czuwają alarmy i armatki sterowane z centralnego pomieszczenia. Ventralis wspomni też o Hanie Olarze - voluskim naukowcu, któremu jako jedynemu udało się wydostać z ultralabów.
Po zakończeniu rozmowy z szybu wentylacyjną wyłoni się dwóch wojowników rachni - pomóż ludziom Ventralisa się z nimi uporać.
3 - szafki z losowymi przedmiotami i bronią.
4 - Alestia Iallis. Możesz porozmawiać z asari na temat jej pracy, Matki Benezji oraz zadać kilka pytań osobistych, jednak pracowniczka Stacji nie będzie zbyt rozmowna.
5 - Petozi. Elkorianin jest kupcem, choć jego zapasy są mocno ograniczone. Niemniej warto zainwestować trochę pieniędzy w kupno ulepszenia Medi-żel: II oraz licencji Kassa Fabrication i Fundacji Sirta.
6 - dr Palon. Salarianin opowie ci o stacji medycznej, o swojej pracy, a także wyrazi opinie na temat Benezji. Nic nowego, ale warto posłuchać.
Nieopodal doktora znajdziesz także zestaw medyczny.
7 - stacja medyczna. Na dole spotkasz dr Zeva Cohena, który zaciekle stara się pokonać chorobę trzebiącą pracowników Stacji. Lekarz nie będzie chciał rozmawiać na temat kwarantanny i eksperymentu, który ją wywował - przynajmniej dopóki nie użyjesz Perswazji lub Zastraszania. Więcej informacji szukaj w opisie głównej misji.
8 - winda. Zawiezie cię do objętego kwarantanną obszaru kwater naukowców na niższym poziomie Stacji Szczelinowej.
9 - wejście do "zamkniętego obszaru". Drzwi są zablokowane, jednak jeśli chcesz, możesz złamać zabezpieczenia. Konsekwencje tego będą takie, że będziesz musiał odeprzeć atak krążących nieopodal sond bojowych, jak i wszystkich strażników z kpt. Ventralisem na czele.
10 - strażnicy. Jeśli wdarłeś się do "zamkniętego obszaru", będziesz musiał z nimi walczyć.
11 - winda. Zawiezie cię do północno-wschodniej części niższego poziomu Stacji Szczelinowej.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!