Port Hanshan

Solucja i poradnik gry Mass Effect

Plac Port Hanshan

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - Noveria, plac Port Hanshan

1 - winda. Zawiezie cię do doków.

2 - Kupiec Opold. Hanar posiada w swojej ofercie kilka interesujących przedmiotów, w tym dwie licencje, które możesz kupić dla swojego kwatermistrza: Kombinatu Elkoss oraz Rosenkov Materials. Poza tym handlarz poprosi cię o wyświadczenie pewnej niezbyt legalnej przysługi... Szczegóły znajdziesz przu opisie zadania Przemyt.

3 - Gianna Parasini. Poznana już wcześniej pracowniczka stacji jest asystentką Anoleisa (4). Możesz ją wypytać o korporacje posiadające na Noverii swoje laboratoria badawcze, w tym szczegółowo o trzy największe: Kontrolę Ryzyka Elanus, Binary Helix oraz Synthetic Insights.

4 - Zarządca Anoleis. Salarianin bynajmniej nie jest typem obcego, którego możnaby lubić. Musisz jednak znieść (przynajmniej tymczasowo) jego obelgi i arogancję, bowiem potrzebujesz jego zezwolenia, by dostać się na Szczyt 15. Więcej informacji na ten temat znajdziesz przy opisie głównej misji.

5 - winda. Dzięki niej dostaniesz się na półpiętro.

6 - winda. Zawiezie cię do biur Synthetic Insights, jednak dopiero po otrzymaniu pozwolenia od Lorika Qui'ina (7).

23 - Lilihierax. Turiański mechanik może udzielić ci kilku ogólnych informacji na temat Matki Benezji, Szczytu 15 oraz Synthetic Insights.

24 - brama garażowa. Nie przejdziesz przez nią, dopóki nie otrzymasz zezwolenia - a to załatwisz sobie współpracując z Anoleisem lub Lorikiem Qui'inem.

25 - gethy. Gorące powitanie zapewnią ci dwa niszczyciele i dwóch dywersantów. Zestrzel ich jak najszybciej. Po walce na miejscu zjawi się Maeko Matsuo żądając wyjaśnień. Szefowa ochrony Noverii nie będzie zbyt zadowolona z faktu pojawienia się gethów - ale przynajmniej nie będzie robić ci wyrzutów, kiedy powiesz jej o konieczności zbadania Szczytu 15.

26 - zestaw ulepszeń.

27 - Mako. Wskakuj do środka i ruszaj do doliny Aleutsk.

Półpiętro w Port Hanshan

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - Noveria, półpiętro w Port Hanshan

7 - winda. Skorzystaj z niej, by dostać się na plac Port Hanshan.

8 - Mallene Calis. Asari jest zaniepokojona, że Binary Helix, stanowiąca konkurencję dla przemysłu jej rasy, rośnie w siłę. W związku z tym kobieta zechce wysłać cię na przeszpiegi - jeśli się zgodzisz, otrzymasz misję Szpiegostwo.

9 - Lorik Qui'in. Turianin jest menedżerem lokalnego biura Synthetic Insights, jednak siedzi bezczynnie, bowiem wpadł w konflikt z Zarządcą Anoleisem i teraz najemnicy tego ostatniego przeszukują jego miejsce pracy. Możesz zaoferować Lorikowi swoją pomoc w zamian za zapewnienie dostępu do garażu, a co za tym idzie - do Szczytu 15. Szczegóły w opisie głównej misji.

10 - Rafael Vargas. Mężczyzna jest reprezentantem Binary Helix - firmy, którą chciałaby infiltrować Mallene Calis (8). Patrz zadanie Szpiegostwo.

11 - salariański biznesmen. Podsłuchując jego rozmowę uzyskasz nieco informacji na temat praktyk zarządcy Anoleisa, o których wspominał ci Lorik Qui'in.

12 - Inamorda. Krogański najemnik jest bezpośrednio związany z zadaniem Przemyt.

13 - terminal. Jeśli złamiesz zabezpieczenia, znajdziesz log mówiący o niebezpieczeństwie grożącym bazie bliżej nieznanego naukowca. W ten sposób otrzymasz przydział Niezbadany świat: Doktor w niebezpieczeństwie.

14 - kontrola systemów ochrony. Dezaktywuj ją, by ułatwić sobie wejście do biur Synthetic Insights.

Biura Synthetic Insights

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - Noveria, biura Synthetic Insights

15 - winda. Zawiezie cię z powrotem na plac Port Hanshan.

16 - strażnicy Kontroli Ryzyka Elanus. Kiedy cię zobaczą, nie będą zbytnio zachwyceni twoją obecnością tutaj. Przy pomocy Perswazji/Zastraszania możesz ich przekonać, by opuścili broń i odeszli. Z pozostałymi "ochroniarzami" niestety nie pójdzie ci już tak gładko - będziesz musiał walczyć.

17 - zestaw ulepszeń.

18 - skrzynia z losowymi przedmiotami.

19 - szafka z bronią

20 - skarbiec. Jeśli uda ci się złamać zabezpieczenia na drzwiach, w środku znajdziesz zestaw medyczny, zestaw technologiczny oraz sejf zawierający kilka tysięcy kredytów!

21 - biuro Lorika Qui'ina. Z jego laptopa możesz zgrać na dysk dane, których potrzebuje turianin. W pomieszczeniu tym znajdziesz również zestaw medyczny i kolejny sejf.

22 - bitwa ze strażą. A właściwie najemnkami Kontroli Ryzyka Elanus, dowodzonymi przez znaną ci już Kairę Stirling. Zlikwiduj wszystkich.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.