Dziedziniec bazy
1 - punkt startowy. Po dotarciu na miejsce kpt. Kirrahe poprosi cię przez radio, abyś w miarę możliwośći sabotował poczynania gethów, dzięki czemu jego oddziały będą miały większą szansę na przetrwanie bitwy. Rozpocznie to nowe zadanie poboczne pt. Oddział kapitana Kirrahe.
2 - wieża komunikacyjna. Szykuj się tutaj do odparcia ataku kilku żołnierzy, szturmowców, a także jednego snajpera i niszczyciela gethów. Po bitwie możesz skorzystać z wieży triangulacyjnej, by zakłócić komunikację wrogów - jest to jeden z celów misji Oddział kapitana Kirrahe. Sprawdź także szafkę z bronią, aby uzupełnić ekwipunek.
3 - gethy. Żołnierz i dwie sondy bojowe spróbują cię powstrzymać.
4 - gethy. Kolejnych dwóch żołnierzy, krórych musisz zniszczyć.
5 - sonda rakietowa gethów. Tylko jedna, więc zestrzelenie jej nie będzie problemem.
6 - wieża połączenia satelitarnego. Zlikwiduj szturmowca gethów i krogańskiego wojownika, a następnie zniszcz samą wieżę. W ten sposób komunikacja pomiędzy gethami znacznie się pogorszy, co z kolei znacznie pomoże oddziałowi kapitana Kirrahe. Zyskasz również kilka punktów Idealisty.
7 - dwóch krogańskich wojowników. Zabij ich, a następnie przetrząśnij pobliskie skrzynie.
8 - zestaw ulepszeń.
9 - gethy. Niszczyciel i rakietowy żołnierz zastąpią ci tutaj drogę - nie na długo.
10 - platforma paliwowa. Spotkasz przy niej trzy sondy bojowe i dwie sondy rakietowe. Eliminuj je jedną po drugiej, a zrealizujesz kolejny cel misji Oddział kapitana Kirrahe.
11 - dwóch gethów snajperów i dwóch krogańskich wojowników. Pozbądź się ich wszystkich, a następnie przeszukaj pobliskie skrytki.
12 - drzwi prowadzące do wejścia do bazy.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!