Wejście do bazy
1 - drzwi prowadzące na dziedzińiec bazy.
2 - kontrolka zabezpieczeń drzwi. Możesz tutaj odciąć alarmy i ułatwić nieco pracę żołnierzom kpt. Kirrahe, lub włączyć alarm po drugiej strony bazy, co ułatwi zadanie tobie, a utrudni salariańskiemu oddziałowi. Wybranie pierwszej opcji zagwarantuje ci punkty Idealisty, a także pozwoli ukończyć zadanie Oddział kapitana Kirrahe, zaś wybór drugiej - punkty Renegata.
3 - magazyn. Będziesz musiał przedrzeć się przez dwóch niszczycieli gethów, jednego szturmowca oraz dwóch "indoktrynowanych" salarian.
4 - budynek gospodarzy. Pilnuje go juggernaut gethów, tak więc spodziewaj się trudniejszej przeprawy, niż dotychczas. Po walce możesz za to uzupełnić medi-żele w pobliskiej stacji ratunkowej.
5 - pomieszczenie biura ochrony. Znajdziesz tu jedynie dwóch "indoktrynowych", których musisz zabić, a także skrzynię i zabezpieczoną szafkę z bronią.
6 - schody prowadzące na blok cel A poziomu aresztu. Spotkasz tam porucznika Ganto Imnessa, który został złapany podczas zwiadu - możesz go wypytać o prowadzone przez Sarena eksperymenty z "indoktrynacją", a następnie uwolnić, za co otrzymasz dwa punkty Idealisty. Salarian utrzymywanych w pozostałych komorach również możesz wypuścić lub zabić, co poskutukuje kolejnymi punktami Idealisty/Renegata.
7 - winda. Zawiezie cię do laboratorium badającego genofagium.
8 - schody. Dzięki nim dostaniesz się do bloku cel B laboratoriów.
9 - schody. Zaprowadzą cię do południowej części bloku cel B laboratoriów.
10 - magazyn. A w nim kolejnych dwóch "indoktrynowanych", których męki powinieneś skrócić.
11 - zejście na poziom aresztu. Znajdziesz tam cztery skrzynie z losowymi przedmiotami.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!