Laboratoria

Solucja i poradnik gry Mass Effect

Laboratoria

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - Virmir, laboratoria

1 - schody. Zejdziesz nimi do wejścia do bazy.

2 - Menos Avot. Salariański komandos został poddany indoktrynacji, jednak zdaje się, że zachował część własnej świadomości. Możesz go wypuścić z celi, za co otrzymasz punkry Idealisty, jednak będziesz musiał walczyć z nim i innymi indoktrynowanymi, którzy również uwolnią się ze swoich szklanych więzień. Jeśli odmówisz uwolnienia komandosa, ten zacznie uderzać głową w szybę, aż się zabije - ty natomiast zgarniesz kilka punktów renegata.

3 - schody. Dostaniesz się nimi do magazynu w południowej części wejścia do bazy.

4 - winda. Korzystając z niej powrócisz do wejścia do bazy.

5 - dr Droyas. Wraz z nim zastaniesz tu badaczkę asari i kilka zombie - zastrzel wszystkich. Po walce możesz przeszukać okoliczne skrytki, by zdobyć m.in. nowe, darmowe ulepszenia.

6 - żołnierze gethów. Tylko dwóch, co powinno ułatwić sprawę.

7 - Rana Thanoptis. Asari przedstawi się jako neurospecjalistka zarządzająca badaniami nad indoktrynacją. Badaczka wie, że niedługo i ona może paść ofiarą Suwerena, dlatego zacznie błagać cię o życie, a nawet otworzy drzwi wieży komunikacyjnej, by okazać dobrą wolę. Wypytaj ją o wszystkie szczegóły badań, a następnie podejmij decyzję o losie asari. Zabicie jej jest warte kilka punktów Renegata, podczas gdy puszczenie badaczki wolno nie zostanie w żaden sposób nagrodzone.

Przed opuszczeniem biura ochrony nie zapomnij przeszukać zabezpieczonej szafki z bronią.

8 - winda. Zawiezie cię do wieży komunikacyjnej. Wewnątrz nie spotkasz kolejnych wrogów - znajdziesz za to proteański nadajnik, który ponownie sprowadzi wizję wymierających ras. Tym razem, zapewne dzięki zdobytemu na Feros Szyfrowi, będziesz mógł zobaczyć znacznie więcej, niż podczas misji na Eden Prime.

Kiedy zbliżysz się do drzwi wyjściowych, przed tobą pojawi się holograficzna projekcja Suwerena. Rozmowa ze statkiem, który okaże się być tak naprawdę Żniwiarzem, obfituje w wiele nowych i interesujących informacji - szczegóły znajdziesz w sekcji "Misja".

Po rozmowie z Suwerenem wróć do windy, która zawiezie cię z powrotem do laboratoriów.

9 - geth niszczyciel. Będziesz musiał się z nim rozprawić w drodze powrotnej z wieży komunikacyjnej (8).

10 - krogańscy wojownicy. Są w liczbie trzech - zabij ich, zanim zdążą się do ciebie zbliżyć.

11 - przejście na główny poziom bazy.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.