Główny poziom bazy
1 - przejście do laboratoriów.
2 - trzy skrzynie z losowymi przedmiotami. Dwie z nich będą zabezpieczone.
3 - gethy. Spodziewaj się ataku rakietowych sond oraz dwóch dywersantów. Wkrótce dołączy do nich także krogański wojownik, więc miej się na baczności.
4 - zabezpieczona skrzynia, zestaw ulepszeń.
5 - pojemnik z zaopatrzeniem. Kolejne darmowe przedmioty wylądują w twoim ekwipunku.
6 - sterowniki wieżyczki. Wyłącz działo, dzięki czemu Normandia będzie mogła podejść do lądowania i wyładować ładunek nuklearny. Kiedy jednak to zrobisz, z okolic punktu 3 otworzą do ciebie ogień szturmowiec i żołnierz rakietowy gethów. Chwilę później w windzie (7) pojawią się kolejni żołnierze gethów oraz jeden szturmowiec. Pozbądź się wszystkich.
7 - winda. Zawiezie cię do wschodniej części wylęgarni.
8 - winda. Możesz nią wrócić do zachodniej części wylęgarni.
9 - skrzynia. W dodatku niezabezpieczona.
10 - informacja z wylęgarni. Kiedy dotrzesz na to miejsce, towarzysz odpowiedzialny za uzbrojenie bomby powiadomi cię przez radio, że gethy sposobią się do szturmu i dlatego uruchomi zapalnik już teraz, żeby maszyny Sarena nie zdążyły go powstrzymać... w tym momencie będziesz musiał podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w grze - ratować kompana dowodzącego zespołem kpt. Kirrahe, czy tego, który ma za zadanie uzbroić bombę? Więcej informacji w sekcji "Misja".
11 - stacja medyczna. Uzupełnij medi-żele - przydadzą się już niedługo.
12 - przejście na dach wieży komunikacyjnej. Uzyskasz do niego dostęp, jeśli postanowiłeś ratować towarzysza z zespołu kpt. Kirrahe. Szczegóły w sekcji "Misja".
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!