Wstęp
W głównym kompleksie Agrocentrum odnajdziesz jego ocalałych pracowników i dowiesz się nieco więcej o sytuacji w tej stacji badawczej. Jest to jednak ostatnia "bezpieczna przystań" na tym terenie. Im bardziej oddalisz się od serca głównym kompleksu, tym więcej napotkasz zmutowanych zwierząt i roślin. Nie zapominaj też o eksplodujących strąkach, które najlepiej niszczyć z bezpiecznej odległości.
Mapa lokacji
- - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
- - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
- - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.
1 - droga prowadząca na "krwawe pola" Agrocentrum.
2 - dr Kathy Lawson. Badaczka okaże się szefową Agrocentrum - to właśnie ona wezwała Strażników na pomoc. Jeśli chodzi o przyczynę problemu, kobieta nie będzie w stanie ci pomóc. Dowiesz się tylko, że w pewnym momencie rośliny i zwierzęta zaczęły mutować i zabijać pracowników stacji badawczej, roznosząc przy tym zabójczą chorobę strąkową. Dr Lawson bynajmniej nie zamierza się poddać i uciec, ale wymaga wsparcia Strażników - czyli twojego oddziału. W ten oto sposób otrzymasz dwa zadania wątku głównego: Współpracuj z Kathy Lawson, aby znaleźć lekarstwo na zarazę z Agrocentrum oraz Wyłączcie system nawadniania, żeby powstrzymać rozprzestrzenianie się zarazy.
3 - Matt Forrestal. Mężczyzna przyzna się, że jest byłym Strażnikiem, który na starość osiadł w Agrocentrum. W związku z powyższym okaże się bardzo przychylny twojemu oddziałowi i chętnie odpowie na wszystkie twoje pytania, m.in. o historię tutejszej stacji badawczej. Matt poprosi cię również o odszukanie i urarowanie jego współpracowników, co zaowocuje zadaniem pobocznym Uratujcie pracowników Agrocentrum. Przed zakończeniem rozmowy warto również przejrzeć towary byłego Strażnika - zwłaszcza jeśli brakowałoby ci przedmiotów leczniczych.
4 - Rose. Badaczka chętnie przyłączy się do twojego oddziału, by pomóc ci w pokonaniu zarazy. Kobieta może pochwalić się znajomością kodów dostępu do różnych drzwi i stanowi całkiem niezłe wsparcie, dlatego warto zabrać ją ze sobą.
Na biurku Rose odnajdziesz Dziennik z laboratorium. Przeczytanie go przybliży cię do zdobycia Osiągnięcia Historyk Pustkowi.
5 - sejf Matta Forrestala. W środku odnajdziesz m.in. Odznakę Matta Forrestala, karabin M2, naboje, książkę zatytułowaną Historia Agrocentrum, część 1, dzięki której będziesz mógł zdobyć Osiągnięcie Historyk Pustkowi, i nie tylko. Kod do sejfu otrzymasz od samego Matta, jeśli ukończysz zadanie Uratujcie pracowników Agrocentrum. Opcjonalnie możesz się również dobrać do skrytki za pomocą umiejętności Kasiarz.
6 - ranni naukowcy. Jeśli będziesz posiadał w oddziale postać z umiejętnością Chirurg, możesz spróbować ich wyleczyć i tym samym zdobyć niewielką sumę PD.
7 - Rachel. Gdy się do niej zbliżysz, zamieni się w strąkoczłeka i nie pozostanie ci nic innego, jak tylko ją zabić.
Jeśli zdołasz uratować Ryana (9) z jatki na polu i skłamiesz, że Rachel przeżyła, to gdy ten wróci do tego pomieszczenia i zobaczy szczątki kobiety, wpadnie we wściekłość. Jeśli jednak spróbujesz go pocieszyć, uspokoi się, a nawet zgodzi wyleczyć rany twoich Strażników.
8 - wschodnia brama. Otworzysz ją kodem 85303, który otrzymasz od Rose; znajdziesz go również w jej notatkach. Możesz również poradzić sobie samodzielnie przy pomocy zdolności Haker.
9 - wschodnia szklarnia. Piątka naukowców - Sandy, Jennifer, Eric Robinett, Stuart Pederick i Ryan Korniloff - padną ofiarą ataku 3 supermuch i 3 strąkoczłeków. Spróbuj ich uratować, a żeby to zrobić, będziesz musiał zwrócić na siebie uwagę wszystkich przeciwników. Postaraj się przy tym eliminować w pierwszej kolejności strąkoczłeków, zadając im decydujący cios/strzał w momencie, gdy nie będzie w pobliżu nich żadnego z naukowców - eksplozje mogą bowiem okazać się dla nich zabójcze.
10 - ściana pnączy. Nie będziesz w stanie jej zniszczyć, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniania w Agrocentrum.
11 - Winston. Mężczyzna będzie uwięziony w pnączach. Nie próbuj z nim rozmawiać, ponieważ sprowadzisz na niego śmierć. Możesz go jednak uratować, jeśli z powodzeniem skorzystasz z umiejętności Chirurg lub Traper. Jeśli obie te opcje będą dla ciebie niedostępne, zostaw Winstona w spokoju i wróć do niego po oczyszczeniu systemu nawadniania.
12 - regał. Znajdziesz na nim książkę zatytułowaną Poradnik młodego skauta. Jej lektura pozwoli podnieść umiejętność Trapera o 1 pkt.
13 - zachodnia brama. Otworzysz ją kodem 71484, który otrzymasz od Rose; znajdziesz go również w jej notatkach. Możesz również poradzić sobie samodzielnie przy pomocy zdolności Haker.
14 - Julio. Chłopak będzie atakowany przez 3 olbrzymie króliki. Postaraj się go uratowac, pamiętając przy tym, że te zmutowane zwierzęta będą bardzo niebezpieczne w walce w zwarciu.
15 - wieża radiowa. To właśnie tutaj będziesz musiał zamontować Wzmacniak, który odzyskałeś ze szczątków Asa. Zanim jednak stanie się to możliwe, będziesz musiał usunąć oplatającą wieżę roślinność, a do tego niezbędne jest wyłączenie systemu nawadniania Agrocentrum.
16 - ściana pnączy. Nie będziesz w stanie jej zniszczyć, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniania w Agrocentrum.
17 - zejście prowadzące do piwnic Agrocentrum.
18 - zbiornik wody. To właśnie tutaj będziesz musiał umieścić serum dr Lawson, kiedy już uda się je wam stworzyć.
19, 20 - ściany pnączy. Nie będziesz w stanie ich zniszczyć, dopóki nie wyłączysz systemu nawadniania w Agrocentrum.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!