Zainfekowana wioska

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

Zainfekowana wioska jest jednym z trzech miejsc, w których rozprzestrzeniła się strąkowa zaraza z Agrocentrum. Jeśli otrzymałeś zadanie poboczne Naprawcie błąd Sue i ocalcie trzy inne społeczności przed plagą z Agrocentrum lub Nasłuchujcie komunikatów radiowych o szerzeniu się choroby, to po zbliżeniu się do tej osady, zwanej Knottsburgiem, na mapie świata uzyskasz jego dokładną lokalizację.

Mapa lokacji

  • Wasteland 2 - Ikona skrzyni - skrzynie z losową bronią, amunicją, medykamentami oraz różnego rodzaju szmelcem.
  • Wasteland 2 - Ikona łopaty - zakopane skarby. Użyj Łopaty, aby wydobyć skrzynię z losowymi przedmiotami.
  • Wasteland 2 - Ikona brutala - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Brutal.
  • Wasteland 2 - Ikona elektryka - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Elektryk.
  • Wasteland 2 - Ikona mechanika - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Mechanik.
  • Wasteland 2 - Ikona hakera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Haker.
  • Wasteland 2 - Ikona naprawy tosterów - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Naprawa tosterów.
  • Wasteland 2 - Ikona sapera - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Saper.
  • Wasteland 2 - Ikona włamywacza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Włamywacz.
  • Wasteland 2 - Ikona kasiarza - obiekty wymagające wykorzystania umiejętności Kasiarz.

1 - droga pozwalająca otworzyć mapę świata.

2 - więzienie. Spotkasz tutaj szeryfa Knottsburga oraz kilku mieszkańców wioski, którzy zamknęli się tutaj, uciekając przed mutantami. Stróż prawa poprosi cię o wypusczenie na wolność. Będziesz mógł to uczynić, wyważając drzwi lub przestrzeliwując zamek - nie używaj jednak materiałów wybuchowych! W nagrodę szeryf podaruje ci klucz do swego domu oraz hasło do sejfu (MAYBERRY).

3 - walka. Zmierzysz się tutaj z trzema supermuchami oraz trzema strąkoczłekami.

4 - rezerwuar wody. To tutaj będziesz musiał wlać Serum z Agrocentrum, żeby powstrzymać rozpstrzenienianie się strakowej zarazy i tym samym wypełnić jeden z celów misji Naprawcie błąd Sue i ocalcie trzy inne społeczności przed plagą z Agrocentrum / Nasłuchujcie komunikatów radiowych o szerzeniu się choroby.

5 - walka. Do wyeliminowania pozostały ci już tylko dwie supermuchy i trzech strąkoczłeków.

6 - dom szeryfa. Drzwi otworzysz kluczem otrzymanym od jego właściciela (2).

7 - sejf. Otworzysz go kodem otrzymanym od szeryfa (MAYBERRY). W środku znajdziesz m.in. Obrzyna.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.