Pasy

Przewodnik gry Icewind Dale

Pas

Pas

Pasy są podobne do zwykłych pasków. W odróżnieniu jednak od tych ostatnich, nie służą podtrzymywaniu spodni i innych imponderabiliów, ale wiesza się na nich torby, sakwy, pochwy itp.

PARAMETRY:

Waga: 2
Nie może używać:
Gdzie?: różne miejsca

Pas Gonda

Pas Gonda

Gond, bóg twórczości i wynalazków, jest rzadko czczony przez tradycyjnych podróżników. Jednakże niektórzy złodzieje wielbią go za rolę, jaką odegrał w rozwoju przeróżnych zamków, pułapek i innych złożonych maszyn. Jednym z takich złodziei był Jurmar Spokojny, który swoją karierę zaczynał jako ślusarz. Znany ze swego spokojnego usposobienia i pewnej ręki Jurmar zapłacił kapłanom Gonda za wykonanie tego przyrządu. Kiedykolwiek Jurmar utknął w jakiejś sytuacji, w której nie miał właściwych narzędzi dla siebie, natychmiast w jednej z małych kieszonek przy pasie znajdował narzędzie, którego potrzebował.

PARAMETRY:

  1. +10% do otwieranie zamków
  2. +5% do szukania pułapek

Waga: 2
Może używać: Złodziej (jedno, dwu i wieloklasowiec)
Gdzie?: Do kupienia u Orricka w jego wieży.

Pas Ogrzej Krwi

Pas Ogrzej Krwi

Caldinar Przebiegły był magiem o przenikliwym umyśle. Caldinar, podejrzliwy z natury, stworzył kilka ochronnych rekwizytów, które w razie potrzeby miały mu służyć pomocą. Ten szeroki pas wykonany jest z garbowanej skóry ogra i składa się z pięciu szklanych rombów, wypełnionych czarną krwią ogra. Caldinar często wykorzystywał ten pas w swoich przygodach. Kiedy zginął, jego praktyczni towarzysze sprzedali jego pas na licytacji.

PARAMETRY:

  1. Osoba nosząca pas odzyskuje 1 punkt życia co pięć rund i może przywołać pięciu ogrów raz dziennie.

Waga: 2
Gdzie?: Do kupienia u Ediona Caradoka w jego wieży na Wyspie Grobów.

Pas Stromnosa

Pas Stromnosa

Mistrz Zauroczeń Presdon z Bezmiaru stworzył ten pas kilkaset lat temu dla swego ochroniarza Dendesa Grymaśnego. Ten z kolei nazwał szeroki pas imieniem wzgórzowego olbrzyma, który prawie pozbawił go życia w trakcie poszukiwań komponentów do zaklęcia. Dendes poniósł śmierć broniąc Presdona przed rywalizującymi z nim magami w pobliżu Ordulin.

PARAMETRY:

  1. Podnosi siłę użytkownika do 19

Waga: 2
Może używać: Wojownik (jedno, dwu i wieloklasowiec), Łowca (jedno, dwu i wieloklasowiec), Paladyn
Gdzie?: Ma go przy sobie Folzem.

Pas Tłumienia: Niszczyciel Wzgórzowców

Pas Tłumienia

Garrar Potężny stracił przyjaciół i ukochanych podczas najazdów wzgórzowych olbrzymów, postanowił więc oczyścić swą rodzinną ziemię z ich obecności. Nie wiadomo, jak zdobył ten pas, ale dzięki niemu samemu pokonał dziesiątki tych stworów - pas chronił go bowiem przed uderzeniami ich maczug. Olbrzymy, które przetrwały, uciekły tam, gdzie nie było wojownika podobnego Garrarowi.

PARAMETRY:

  1. Klasa Pancerza: +4 przeciw broniom obuchowym

Waga: 2
Gdzie?: Można znaleźć go w krypcie pod zamkiem Lorda Maluradka (TotL).

Skrząca Szarfa

Skrząca Szarfa

Jest to jedna z wielu pięknych czarodziejskich szarf, jakie powstały w południowym dorzeczu Zakhary. Ten luksusowy jedwabny przedmiot został stworzony, by chronić jego posiadaczy przed atakami. Bractwo Prawdziwego Słońca, grupa świątobliwych zabójców, przyznawało takie szarfy swoim najbardziej oddanym sługom. Ta konkretna szarfa była ostatnio w posiadaniu świątobliwego zabójcy Khamu Bedi. Ciąg delikatnych czarnych znaków na czerwonym jedwabiu tworzy napis: "Bądź szybki, potężny i bezlitosny. Ponad wszystko jednak bądź moralny".

PARAMETRY:

  1. Posiadacz jest pod wpływem Rozmycie

Waga: 1
Może używać: Postacie dobre
Gdzie?: Do kupienia u Orricka.

Złoty Pas: Złoty Pas Urnsta

Złoty Pas: Złoty Pas Urnsta

Ten przedmiot miał chronić potężnego czarodzieja przed natarczywymi wojownikami. Wykonano go z czerwonego jedwabiu przetykanego złotymi paskami. Umagiczniono go tak, że chroni przed bronią sieczną każdego typu.

PARAMETRY:

  1. Klasa Pancerza: +3 przeciw broniom siecznym

Waga: 2
Gdzie?: Nosi go jeden z członków drużyny Orricka, którą spotkasz w Samotnej Kniei (HoW); do kupienia u Hobarta na dziedzińcu zamku Lorda Maluradka (TotL); ma je na sobie jeden z członków drużyny, którą spotkasz we wschodniej wieży zamku Lorda Maluradka (TotL).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.