Eksploracja
Mole's Town
1 - punkt startowy. Przejście do mapy świata.
2 - Lothor.
3 - Jared.
4 - zwłoki brata Nocnej Straży.
5 - Raff Mouldy.
6 - skrytka.
7 - wejście do zamtuza w Mole's Town.
Zamtuz w Mole's Town
7 - wyjście na zewnątrz.
8 - Sybelle.
9 - Willow. Dziewczyna opowie ci o niejakim Gulianie, który mógłby zostać rekrutem Nocnej Straży. Rozmowa jest powiązana z poboczną misją pt. Świeża krew.
10 - Ander. Rozpoznasz w nim dezertera z z Nocnej Straży. Okaż łaskę i pozwól mu powrócić do Czarnego Zamku, a zrobisz kolejny krok do wykonania misji Świeża krew.
11 - Muł. Choć nie spotkasz już tutaj Lommy'ego, jego kolega wciąż może dostarczyć ci kilku interesujących przedmiotów.
12 - przekupieni bracia Nocnej Straży.
13 - przejście prowadzące do tuneli Mole's Town.
Tunele Mole's Town
13 - przejście prowadzące do zamtuza w Mole's Town.
14 - Gulian. To właśnie o nim wspominała ci Willow (9). Możesz z niego uczynić rekruta Nocnej Straży w ramach zadania Świeża krew.
15 - zamknięte drzwi. Wciąż nie będziesz miał dostępu do miejsca, gdzie zamordowano zwiadowcę Nocnej Straży.
16 - przejście przemytników.
17 - stolik. Znajdziesz na nim Tarczę strażnika Baratheona.
18 - przejście prowadzące do Daru.
19 - psie skrytki. Zawierają losowy łup.
Opis
Misję rozpoczniesz w Czarnym Zamku. Jeor Mormont poprosi cię, abyś w trakcie swych wędrówek spróbował zwerbować do Nocnej Straży nowych braci. Otrzymasz pisemne pozwolenie na opuszczenie ziem należących do zakonu, Pelerynę werbownika, dodatkową cechę Bezpański pies oraz nowe zadanie poboczne - Świeża krew. Lord-dowódca wyrazi również zaniepokojenie korupcją w Nocnej Straży i poprosi, żebyś pomógł Addamowi Flowersowi w jego śledztwie. Oznacza to, że w twoim dzienniku pojawi się kolejne zadanie poboczne - Czarny ogar - i warto wykonać je od razu. Twoim głównym celem będzie jednak wytropienie Yohna vel sir Godrika. Wspólnie postanowicie, że Jeyne będzie najbezpieczniejsza u twego boku. Przed opuszczeniem Czarnego Zamku porozmawiaj jeszcze z Patrekiem, który będzie ci towarzyszył w trakcie misji.
Po dotarciu w okolice Mole's Town zauważysz, jak para Nocnych Strażników kopie swojego brata (2). Zabij oprawców i porozmawiaj ze zwiadowcą, który przedstawi się jako Lothor. Mężczyzna wyjawi, że był katowany, ponieważ nie chciał przyjąć pieniędzy od Yohna. Gdy poprosisz o pomoc w odszukaniu przywódcy najemników, Lothor zgodzi się zaprowadzić cię do ich obozu (3). Tam wreszcie będziesz miał okazję zmierzyć się z Jaredem. Rozpraw się z wszystkimi wrogami i pozwól ogarowi obwąchać ich rzeczy. Pies pochwyci trzy zapachy.
- Pierwszy z nich zaprowadzi cię do zwłok Nocnego Strażnika (4), a stamtąd do Raffa Mouldy'ego. W trakcie rozmowy dojdziesz do wniosku, że mężczyzna musiał zabić i obrabować zwiadowcę, co doprowadzi do szybkiej i łatwej walki. Przy okazji dowiesz się, że Yohn porozumiał się z przemytnikami z Mole's Town i to tam powinieneś go szukać. Przy zwłokach mężczyzny natkniesz się na ok. 40 srebrnych jeleni.
- Drugi zapach poprowadzi cię do pniaka w Mole's Town (6), w którym ukryto 20 srebrnych jeleni. Kiedy spróbujesz opuścić alejkę, zagadnie cię tajemniczy jegomość i stwierdzi, że najprawdopodobniej kogoś okradasz. Użyj gróźb, by pozbyć się oszusta, lub po prostu go zabij. W tym ostatnim przypadku otrzymasz 25 PD.
- Ostatni zapach zaprowadzi cię do zamtuza i jej właścicielki, Sybelle (8). Kobieta powie ci, że niedawno przyszło tutaj kilka braci z Nocnej Straży i zamówili jej najbardziej ekskluzywne dziewczęta - coś, co normalnie nigdy się nie zdarza. Weź do Sybelle klucz, idź do zajmowanej przez współbraci komnaty (12) i utnij sobie ze zdrajcami krótką pogawędkę. Możesz ich zabić (35 PD) lub oddać pod sąd Mormonta (40 PD). Tak czy inaczej, Strażnicy potwierdzą słowa Raffa o współpracy Yohna z przemytnikami i podadzą ci hasło do ich kryjówki - "Uczta wkrótce się zacznie".
Wyśledzenie wszystkich trzech zapachów zapewni ci dodatkową cechę - Czarny ogar. Twoim kolejnym krokiem będzie oczywiście wizyta u miejscowych przemytników. Udaj się więc do tuneli Mole's Town (13). Po drodze przyłączą się do ciebie dwaj przysłani przez Mormonta bracia: Myles i Wat.
Odnalezienie drzwi do kryjówki przemytników (16) nie powinno stanowić problemu. Zapytany o hasło podaj frazę otrzymaną od przekupionych współbraci, a otrzymasz 200 PD. W środku czeka cię sporo walki, jednak możesz je sobie ułatwić przy pomocy psa. W piwnicach, które przyjdzie ci penetrować, znajduje się bowiem sporo małych przejść, przez które prześlignie się jedynie twój ogar. Dzięki niemu możesz po cichu wyeliminować zdecydowaną większość wrogów - resztę zabijesz w otwartej walce. Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś uderzył na przemytników bezpośrednio. Twoja drużyna będzie zazwyczaj atakowana przez grupy liczące po 3-4 przeciwników, których pokonanie nawet z dodatkową pomocą Mylesa i Wata może stanowić wyzwanie.
Twoim celem jest przebicie się do 18, gdzie natkniesz się na klapę prowadzącą do Daru. Tam wreszcie spotkasz Yohna.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!