1 - przejście oznaczone tą cyfrą zaprowadzi cię do Górnych Okręgów.
2 - winda, dzięki której możesz przedostać się do doków.
3 - winda, dzięki której możesz przedostać się do Prezydium.
4 - Opiekunowie. Jest to niezbadana rasa, która od pradziejów sprawuje kontrolę nad technicznym stanem Cytadeli. Możesz z nimi wchodzić w interakcję dopiero po przyjęciu zadania Przeskanuj Opiekunów.
5 - stacja Szybkiej Kolei Cytadeli. Tak jak każda inna, pozwoli ci szybko przedostać się do pozostałych części Cytadeli.
6 - rezydujący tutaj kwatermistrz SOC ma w swojej ofercie broń i pancerze zarówno dla ludzi, jak i innych ras. Szczególną uwagę należy zwrócić na sprzedawane przez niego licencję - Aldrin, Ariake i Kassa. Asortyment oficera SOC znacznie się powiększy po awansowaniu Sheparda do stopnia Widma, toteż warto tutaj później zajrzeć.
7 - w tym miejscu, podczas śledztwa w sprawie zdrady Sarena, będziesz mógł spotkać i przyjąć do drużyny krogańskiego łowcę głów, Urdnota Wrexa.
8 - Jahleed. Przedstawiciel rasy volusów zleci ci misję Obawy Jahleeda.
9 - biuro detektywa Chellicka. Turiańskiego oficera SOC odwiedzisz tutaj przy okazji zadania Siostra Rity.
10 - terminale. Aktywowanie ich doda do twojego Leksykonu kolejne 3 wpisy.
11 - szafki z bronią. Aktywowanie piątej od lewej zapewni ci jeszcze jeden wpis do Leksykonu.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!