1 - dzięki umiejscowionej tutaj windzie możesz swobodnie poruszać się pomiędzy wieżą i Prezydium.
2 - przy pierwszej wizycie w wieży spotkasz tutaj Garrusa Vakariana. Turianin prowadził śledztwo w sprawie Sarena, jednak z powodu braku silnych dowodów musiał je zakończyć. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale "Misja".
3 - Opiekunowie. Jest to niezbadana rasa, która od pradziejów sprawuje kontrolę nad technicznym stanem Cytadeli. Możesz z nimi wchodzić w interakcję dopiero po przyjęciu zadania Przeskanuj Opiekunów.
4 - stacja Szybkiej Kolei Cytadeli. Umożliwi ci szybką podróż do innych, odkrytych już zakątków Cytadeli.
5 - miejsce audiencji Rady. Spotkania z nią są częścią głównego wątku fabularnego gry - więcej informacji w dziale "Misja".
6 - po pierwszym spotkaniu z Radą spotkasz tutaj Chorbana. W trakcie rozmowy naukowiec zaproponuje ci pracę przy swoich badaniach. Jeśli się zgodzisz, otrzymasz zadanie Przeskanuj Opiekunów.
7 - admirał Kahoku. Początkowo nie będzie chciał z tobą rozmawiać. Kiedy jednak zostaniesz przyjęty w szeregi Widm (więcej informacji w sekcji "Misja"), może zlecić ci misję Zaginieni marines.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!