MIejsce lądowania

Solucja i poradnik gry Mass Effect

Miejsce lądowania

Gry cRPG - Solucja - Mass Effect - Virmir, miejsce lądowania

1 - punkt startowy. Joker nie może wylądować w obozie salarian, bowiem wcześniej działa przeciwlotnicze zestrzeliłiby Normandię - dlatego zaczynasz w tym punkcie, poza radarem gethów. Twoim pierwszym celem właśnie będzie unieszkodliwienie obrony przeciwlotniczej.

2 - gethy. Sonda rakietowa i dwie sondy bojowe przywitają cię w tym miejscu.

3 - gethy. Kolejne dwie sondy rakietowe oraz dwóch żołnierzy rakietowych na twojej drodze.

4 - gethy. Do zestrzelenia kilka sond bojowych plus jeden juggernaut.

5 - gethy. Tym razem spróbują cię zatrzymać sonda rakietowa, dwie sondy bojowe oraz czterech żołnierzy rakietowych.

6 - stróżowka #1. W posterunku tym operuje spory oddział gethów, w tym m.in. snajperzy i duchy. Zestrzel ich możliwie jak najwięcej przy pomocy Mako, po czym wyjdź z pojazdu i skorzystaj ze schodów po lewej, by wejść do środka budynku. Zlikwiduj kilku kolejnych wrogów, a w nagrodę będziesz mógł dobrać się do dwóch szafek z bronią.

7 - kolos gethów. Walka z nim może być trudna, dlatego też postaraj się za bardzo nie wychylać, by w razie potrzeby móc wycofać się za bramę pierwszej stróżówki.

8 - gethy. Kilka kolejnych sond bojowych do zestrzelenia.

9 - kolos gethów. Kolejna ciężka potyczka, której możesz jednak uniknąć, jeśli wybierzesz zachodnię odnogę rozgałęzienia.

10 - kolos gethów. Kolejna ciężka potyczka, której możesz jednak uniknąć, jeśli wybierzesz wschodnią odnogę rozgałęzienia.

11 - stróżówka #2. A na niej działo przeciwlotnicze - twój główny cel. Zniszcz przy pomocy Mako możliwie jak najwięcej gethów strzegących budynku, a następnie wejdź po schodach do jego wnętrza. Tam zmierzysz się z kolejnym oddziałem maszyn Sarena, zaś kiedy go rozbijesz, będziesz mógł położyć ręce na skrzyni i zabezpieczonej szafce z bronią.

Po przeszukaniu stróżówki wyłącz działo. Joker zamelduje ci, że skoro obrona przeciwlotnicza została dezaktywowana, to Normandia podchodzi do lądowania w bazie salarian (13). Ty natomiast otwórz bramę budynku przy pomocy znajdującego się nieopodal modułu, a następnie wracaj do Mako i kontynuuj swoją przejażdżkę.

12 - stróżówka #3. Ostatnia i najsłabiej broniona. Tak jak poprzednio, najpierw skorzystaj z działka Mako, a następnie pieszo wykończ pozostałe "przy życiu" gethy. Przeszukaj skrzynię i zabezpieczoną szafkę z bronią, a następnie skorzystaj z modułu sterującego bramą, by otworzyć sobie drogę do salariańskiego obozu.

13 - obóz salarian. Przed wjazdem Joker poinformuje cię, że dowodzący obozem kpt. Kirrahe uziemił Normandię - co w sumie jest o tyle sensowne, że twój przejazd zaalarmował działa gethów w promieniu 10 mil. Kiedy dotrzesz na miejsce, będziesz miał okazję wraz z Ashley i Kaidanem stanąć twarzą w twarz z salariańskim dowódcą. Ten nie będzie zbyt zachwycony, kiedy dowie się, że jesteś wszystkim, co Rada przysłała jako posiłki. Nie zmienia to jednak faktu, że Kirrahe dość jasno nakreśli ci obecną sytuację. Sarenowi najprawdopodobniej udało się znaleźć lekarstwo na genofagium, gdyż laboratorium na Virmirze służy do rozmnażania krogan. Ci mogliby stworzyc niezwyciężoną armię, dlatego stacja badawcza, jak i wszystkie wyniki badań, muszą zostać zniszczone. Wrex nie będzie zadowolony, kiedy to usłyszy.

Gdy Kirrahe odejdzie, by przygotować plan ataku, będziesz mieć kilka chwil na eksplorację obozu. Na początek sugeruję porozmawiać z Wrexem. Nie będzie to łatwa dyskusja i może mieć bardzo poważne konsekwencje - szczegóły w opisie zadania Wrex i genofagium, którego celem jest rozwiązanie sprawy kroganina. Następnie zajrzyj do rozlokowanych po całym obozie namiotów. W jednym z nim możesz deszyfrować przekaźnik komunikacyjny, by zyskać nowy wpis do Leksykonu na temat salariańskiej kultury. W kolejnym z zabudowań znajdziesz stację medyczną oraz komandora Rentolę, który zaoferuje ci swoje skromne zapasy. Wśród przedmiotów, jakimi dysponuje, warto zwrócić uwagę na Licencję Rady Armali oraz Licencję Kontroli Ryzyka Elanus.

Kiedy będziesz gotów do drogi, powiadom o tym kpt. Kirrahe. Salarianin zaznajomi cię z planem ataku - szczegóły w sekcji "Misja". W trakcie rozmowy możesz zdobyć dwa kolejne wpisy do Leksykonu, dotyczące odpowiednio rządu i militarnej doktryny salarian. Kiedy odprawa zakończy się, zostaniesz przeniesiony na teren dziedzińca bazy.


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.