Wstęp
Przechadzając się po Highpool staniesz się świadkiem niespotykanej sceny. Grupa chłopców będzie nękąć zamkniętą w klatce Indiankę o imieniu Krzyk Sępa. Ta ostatnia powie ci, że została uwięziona za przestępstwo, którego nie popełniła, lecz nie zechce kontynuować rozmowy, dopóki nie pozbędziesz się młodocianych zbirów. Zakończenie dialogu aktywuje niniejsze zadanie.
Warto dodać, że Krzyk Sępa może stać się członkinią Strażników Pustkowi, i to całkiem efektywną. Aby jednak tak się stało, nie możesz uwolnić jej przed rozmową z nią, bowiem w takim wypadku Indianka zwyczajnie ucieknie i już nigdy więcej jej nie zobaczysz.
Mapy lokacji
Highpool
1 - Krzyk Sępa.
2 - miejscowi chłopcy.
3 - zwłoki. Znajdziesz przy nich Procę.
4 - miejsce bitwy z oddziałem Młociary. Przy szczątkach tej ostatniej odnajdziesz Kulki.
5 - sklep Harolda. Kupisz tutaj m.in. papierosy.
Opis
Wyrostków niestety nie przegonisz siłą perswazji. Jedyne, co możesz zrobić, to zapłacić im za odejście. Młodzi mieszkańcy Highpool sa zainteresowani następujący przedmiotami:
- Proca - znajdziesz ją przy zwłokach na południe od miasta (3).
- Kulki - możesz zabrać je ze zwłok Młociary, z której oddziałem stoczysz bój pod murami Highpool (4).
- Trupie z filtrem oraz Niko-Popsy - obydwa rodzaje papierosów będziesz mógł kupić za kilka szt. złomu w sklepie Harolda w Highpool.
Nieważne, który z powyższych przedmiotów wręczych highpoolskim wyrostkom. Kiedy to zrobisz, chłopcy rozejdą się, a ty będziesz mógł w spokoju porozmawiać z Krzykiem Sępa.
Komentarze
Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!