Zwróćcie Williamowi Brownowi jego skradzione świnie

Solucja i poradnik gry Wasteland 2

Wstęp

William Brown, mieszkaniec Radosnej Doliny, poskarży ci się na Milicję Czerwonego Skorpiona. Bandyci sprawujący władzę w tym miejscu mieli skonfiskować jego trzodę chlewną i oddać je w ręce Jima Auwaertera. Brown chciałby odzyskać wszystkie trzy świnie, lecz nie jest w stanie przeciwstawić się Skorpionom. I tutaj pojawiasz się ty oraz Team Echo.

UWAGA! Jeśli podczas podróży po Radosnej Dolinie pomożesz Annie Hegedus popełnić samobójstwo, a następnie nie uniemożliwisz Bucky'emu Brownowi doniesienia o tym ojcu, ten przestanie z tobą rozmawiać i stracisz możliwość ukończenia tego zadania. W związku z powyższym warto złożyć wizytę Annie dopiero po zwróceniu Williamowi Brownowi jego własności lub przekonać Bucky'ego, by trzymał gębę na kłódkę... w mniej lub bardziej brutalny sposób.

UWAGA! Zadanie to należy ukończyć przed zamontowaniem wzmacniaka w Damoncie. W przeciwnym wypadku zarówno świnie jak i farmer zginą, tym samym uniemożliwiając wykonanie niniejszej misji.

Mapy lokacji

Radosna Dolina

1 - William Brown.

Więzienie w Radosnej Dolinie

2 - chlew na farmie Jima Auwaertera.

Opis

Farma Jima Auwaertera znajduje się na zachód od tutejszego więzienia (2). Dotrzesz tam po trupach Czerwonych Skorpionów, lecz sam Auwaerter i jego ludzie nie będą do ciebie wrogo nastawieni... przynajmniej do czasu, aż nie spróbujesz odebrać mu trzody chlewnej.

W kontekście tego zadania ważne są trzy rzeczy. Po pierwsze, świnie są w stanie samodzielnie wrócić do domu, gdy tylko je wypuścisz z chlewu na farmie Auwaertera. Po drugie, im więcej świń przeżyje drogę powrotną, tym więcej PD otrzymasz. Sęk w tym, że trzoda Williama Browna potrafi bezrefleksyjnie wdepnąć w minę i zginąć, a że droga powrotna z więzienia jest usłana minami, dopilnuj, by rozbroić je wszystkie przed uwolnieniem skradzionego inwentarza. Wreszcie po trzecie, jeśli jawnie wypuścisz świnie na wolność, Jim Auwaerter oraz jego ludzie przystąpią do ataku.

Co zatem zrobić? Opcje są zasadniczo dwie:

  • Opcja pacyfistyczna. Aby uniknąć rozlewu krwi, pokieruj świnie boczną drogą. W tym celu, korzystając ze zdolności Brutal, niszcz ogrodzenia oznaczone na powyższym obrazie liczbami F1, F2, F3. Pod F4 znajduje się cel twojej podróży, czyli chlew. W ten oto sposób świnie wydostaną się z farmy niezauważone i, jeśli dobrze wykonałeś swoją saperską robotę, bezpiecznie dotrą do domu Williama Browna.
  • Opcja batalistyczna. Jeśli jawnie wypuścisz świnie z chlewu, Jim oraz jego ludzie rzucą ci się gardła. Oczywiście wplątanie trzody chlewnej w walkę może poskutkować tym, że któreś ze zwierząt zginie od zabłąknego granata. Aby tego uniknąć, sugeruję w pierwszej kolejności rozprawić się z Jimem oraz jego ludźmi, a dopiero potem zająć się świniami. Kiedy droga będzie już całkowicie bezpieczna, wypuść zwierzęta, a te wrócą do Williama całe i zdrowe. O ile oczywiście rozbroiłeś wszystkie miny na ich drodze.

Tak czy inaczej świnie wrócą do właściciela, a ty otrzymasz w nagrodę skromny zastrzyk PD - im więcej trzody chlewnej powróciło na macierzystą farmę, tym większy będzie twój zysk. Jeśli natomiast wszystkie trzy świnie zginą, nie otrzymasz żadnej nagrody.

 


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.