Rękawice

Przewodnik gry Icewind Dale

Rękawice Biegłości

Rękawice Biegłości

Te magiczne rękawice podnoszą umiejętności posługiwania się bronią. Dotyczy to nawet broni, której dotychczas nie używano.

PARAMETRY:

TraK0: +1
Waga: 2
Nie może używać:
Gdzie?: Ma je przy sobie Mytos.

Rękawice Elfiej Potęgi

Rękawice Elfiej Potęgi

Te zgrabne stalowe rękawice zostały stworzone przez elfiego kowala Idriala Ashleafa i umagicznione przez jego brata, Beldana. Oddali je swemu kuzynowi, Galainowi, kiedy samotnie powrócił z nieudanej wyprawy na zielonego smoka w lasach, które znajdują się w miejscu obecnie znanym jako Amn. Trzy elfy zawarły pakt, że pomszczą swych krewnych przed upływem dziesięciu lat. Późniejsze przygody tej trójki zostały uwiecznione w epickich balladach Meradora z Waterdeep "Trzej Mściciele". Od "Ballady o Królu Goblinów" do "Ballady Zielonej Nocy", szesnaście pieśni opisuje wszystkie przygody jakie spotkały tych trzech bohaterów. Niestety historia rękawic Galaina kończy się wraz z ostatnim taktem "Zielonej Nocy". Reszta pozostaje tajemnicą.

PARAMETRY:

Specjalne:

  1. +1 do Klasy Pancerza
  2. Siła 18/51
  3. +1 do rzutów obronnych

Waga: 1
Może używać: Wojownik (dwu lub wieloklasowiec)
Gdzie?: Ma je przy sobie Seth.

Rękawice Mistrzostwa: Dziedzictwo Mistrzów

Rękawice Mistrzostwa: Dziedzictwo Mistrzów

Te rękawice - marzenie wszystkich młodych wojowników - należały niegdyś do pewnej królewskiej rodziny z Threskel. Kryły one część legendarnych umiejętności bojowych książąt, zapewniając noszącej je osobie znajomość wszelkich broni do walki wręcz. Wszystko wskazuje na to, iż większość wcześniejszych właścicieli tych rękawic nienajlepiej skończyła. Cóż, zapewniają ona umiejętności, ale nie mogą obdarzyć swojego właściciela mądrością.

PARAMETRY:

Specjalne:

  1. Obrażenia: +2
  2. TraK0: +1

Waga: 1
Nie może używać:
Gdzie?: Nosi jeden z członków drużyny Orricka, którą spotkasz w Samotnej Kniei (HoW).

Rękawice Piekielnego Potępienia

Rękawice Piekielnego Potępienia

Przeklęte przez podstępną kapłankę Beshaby, bogini nieszczęścia, te twarde rękawice zrobione z czarnej skóry, przyklejają się do każdego, kto je założy. Poza wyjątkowo złośliwą naturą rękawic, bogaci łowcy przygód czasami kupują je i chowają w skarbcu, czekając aż jakiś chciwy złodziej spróbuje je założyć.

PARAMETRY:

Specjalne:

  1. Przedmiot przeklęty
  2. Okrywa noszącego Całunem Płomieni

Waga: 1
Nie może używać:
Gdzie?: Są w jaskini Jorila.

Rękawice Siły Ogra: Ręce Takkoka

Rękawice Siły Ogra: Ręce Takkoka

Ręce Takkoka są właśnie tym, na co wskazuje ich nazwa - rękami ogra, który stracił je, gdy zaatakował dziwnego człowieka przekraczającego Grzbiet Świata. Ten tajemniczy mężczyzna okazał się być magiem o niezwykłej potędze. Wykorzystał on ręce Takkoka do stworzenia rękawic z ogrzej skóry.

PARAMETRY:

Specjalne:

  1. Siła: 18/00

Waga: 2
Nie może używać: Złodziej, Mag
Gdzie?: Są w szkielecie smoka na drugim poziomie jaskiń na Wyspy Wielkiego Gada (HoW); do kupienia u Hobarta na dziedzińcu zamku Lorda Maluradka (TotL); ma je na sobie jeden z członków drużyny, którą spotkasz we wschodniej wieży zamku Lorda Maluradka (TotL).


Mrozie


Opublikowano:


Komentarze

Ostrzeżenie

Komentowanie jest zarezerwowane dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się poniżej lub zarejestruj - za darmo i w mniej niż 5 minut!

Zaloguj się

Nie zalecane na współdzielonych komputerach

Szybsze logowanie

Możesz również zalogować się poprzez jeden z poniższych serwisów.